Hola!!!

Fuh, letih gila kot last week. back to back la. nanti aku update lagi.

isnin, selasa rutin seperti biasa..
rabu dan kamis telah dicampakkan oleh bos ke bintulu.. first time makan meal AA.

jumaat, sabtu dan ahad berada di terengganu dan kelantan.. kakak aieza, adikmu pegi wedding pakai jeans lagi ye :D

sampai dari kelantan jam 4 petang semalam (ahad), malam nye terus ke summit USJ. untuk annual concert nia yang pertama. disebalik senyuman ni, korang rasa apa jadi kat nia atas pentas? nanti kan video clip dia ye. :p

di sebalik keletihan sepanjang minggu lepas, terus hilang penat mama papa bila nia diumum pelajar cemerlang utk umur 3 tahun. mmg terpinga2 kitorg dalam mengantuk bila nama nia kua. congrats to diana jugak. we proud of u! 

nanti aku cerita lagi... penat tak hilang lagi... kerja menggunung menanti....

5 comments:

nome said...

TAHNIAH NIA! kamoo memang cerdik....sure mama kamoo kembang kuncup bile nama nia diumumkan...tahniah dear!!!

Iela Fazielah said...

wah nia.... mmg cayalah....

atanayuiman @ Jue said...

GUD GIRL..!
MEMANG LETIH DENGAR BELUM LAGI YANG MERASAINYA..
HEHEHE.. PAPER PUN MST SERONOK KAN.

mrs.spicy said...

wahhh..kelas nia..semoga terus cemerlang

ida adalah aku said...

tahniah nia & tahniah jugak utk parent rania ayesha :)

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in