bapak borek, anak rintik

tak leh terima adel suka durian! kalau dia makan durian, nak cium pun tak sanggup. kahhhhhh keji tak statement? papa la ni. tgh2 musim durian ni, kat rumah mesti ada stok durian. adel lak, bila disua apa jenis makanan mmg ok je dia. tak sangka lak sekali rasa nak lagi. dok nak...nak...nak je dia. tgk je la muka adel tgh makan durian ni. kemain lg. sabojelah!



kemain lagi muka tuh!

nia lak bukan makan durian. kalau nampak durian dia tutup hidung. busuk katanya. tp bila tgk adik dia buat, mesti nak ikut. so rasa ujung- ujung je la. cukup syarat. budak- budak makan durian panas badan gak ke? ok ke?

6 comments:

Farah Shamsudin said...

saya peminat duriannn!!

wanie md zain said...

sama je diorg ni kan..najla pun tak mkn..iris mcm adel la semua mkn....

alyyani said...

farah : gang dgn adel! :p

wanie : ish2 niadel ni mmg sama la dgn lalaairis. hehehe...

Fieza said...

jarang kan budak suka durian..syakil awal2 lagi surender cakap tak lalu..

@e_da said...

adel sama ngan untie peminat durian la...

nome said...

lawak la muka adel makan doyan...dari riak muka menggambarkan doyan yg dia makan tu sgtlah heaven...stim je mata....ekeke...

adel dan wan leh geng aku...penggemar doyan tegar...ekeeke...

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in