Skip to main content

macam- macam saya nak cerita

salam. agak sunyi sepi blog ni. last update pun tah hari apa last week. banyak benda nak share dengan korang. nanti aku cerita la ye. sebab gambar semua da habis upload. tu yg paling leceh tapi gigih jugak nak buat. kata hardcore kan. :p. antara cerita menarik berlaku kat aku yang akan menyusul selepas ini ialah :
  • khamis (050810) : kami dah dibanci
  • jumaat (060810) : majlis doa selamat sempena menyambut kedatangan Ramadhan di ofis aku
  • sabtu (070810) : ke UTM, untuk hari terbuka siswa. meet my parents there
  • ahad (080810) : entertained mak ayah yang stay semalam kat rumah. cousin datang bawak sample kuih raya. 
  • isnin (090810) : sangat- sangat sibuk dgn kerja
  • selasa (100810) : my husband's birthday!
  • rabu (110810) : 1st day of Ramadhan.
and the list go on....

ternyata weekend aku sangat packed hingga aku nak online pun tak sempat. banyak komitmen aku kat sini. banyak review newborn contest yang belum dibuat. insyaAllah i'll get it done tonight. ish, malam pun payah nak online sekarang.

adel makin besar makin demand. sikit lagi nak sama level dengan nia maka menyukarkan waktu nak online. slowly la eh. till next entry, salam...

teaser on my last weekend outing. nome, aku tgh gigih practice nak amik gambar sendiri ni. ni la yang terbaik. bape markah ko nak bagi hasil tangkapan aku ni? hehehe...

Comments

Ezzah said…
alolololo...comeynya adel. lain benor muka dia. :)
fieza said…
yer la alyya..lain la muka adel..dah panjang rambut dia eh
yantieramli said…
adel pakai topi rambut pelsu erk... alya...ok je pic tangkapan sendiri tu...10 markah...heheee
LYaFRINA said…
SDEL NMPAK LAIN DH MUKA.. PAKAI TOPI Y ADA RAMBUT TU KAN..
OLOOO.. COMELNYA.. SO CUTE..

ALYA.. KIRA OK LA TU... SBB PIC TU STILL CENTER WALAUPUN AMBIK SNDIRI...
nome said…
namaku disebut2...kahhhhhhhhhh

comel2...aku suke ko amik gambo ni dgn adel..terang lagi cun...ok dah tu...cuma ko x ready nak senyum ek...slow2...lama2 praktis, sure handal nnt nih...

markahnyer aku bg 8/10...comel la adel pakai rambut pelesu kerinting tuh...ala2 anak mat salleh la...thumbz up!
mamashasha said…
tertanya-tanya gak aku kemana peginya kau...sgt bz nampak nya early aug kau alya...slowly eh....yang penting adel sgt cute on last pict tu...hehe pipi tembam tu geram betul....

apa pun aku sentiasa nantikan next entry ko alya...
amal_fc1303 said…
uit adel ke tu weyh? sebijik la macam nia. ya allah dh nmpk sama dh rupa ngan nia tu. hehehe. tembam nye adel. hehehe. ko bg makan pe kat adel nie.
Leen Die said…
aku thu gambar nie kat mana..JJ equine kan?kan?
myaishahhafiz said…
byknya aktiviti sb mula puasakan, semua benda kita nak buat, he he he
Yu'xan Lee said…
Alolo comeinya adel, eeeee geram la mummy zura tgk, meh sini mummy dukung.....
Mag said…
adel ke tu? lain bebeno muka die
suhida said…
keke...betullah bila fikir balik susah gak nak snap gambo sndiri.tgk nome,mmg maintain cun je dia amek gambo sndiri.aku klu amek gambo sndiri,da dekat 7,8 kali snap,baru menjdi.hahhaha...
oh,alya,nnt join GA aku lak tau.
Ibu Mifzal said…
hehe..mmg packed tul jadual alya..x pe pelan2 wat entry..

wah..tarikh 10/08 tu birthday sama ainey...
Elyn Sani said…
alolo cute tul adel ngan cap kaler2 tu!!!
r|nA @ ja|j|na said…
eh alya, nape nmpak lain adel ye? rambut dia dah panjang ye..

owh, happy besday to wan ye..tak celebrate ke?
AieZa said…
ape kene mengena mik gambo sendiri ngan si nome? dia suka pose SS ehhhh.. kahhhhhhhhh.. xpe blajo lg alya.. xsenyum lg tu.. sok dh pndai senyum wat pos manja lak mcm si mie.. hehehehe..

bz like a bee ya ko.. yg penting parents pun ada jmpe korang sefamily nk dkt2 poser tu kn..

Popular posts from this blog

manfaat & kebaikan deep relief - young living essential oils

kecik bukan sebarang kecik, seiring dengan nama Deep Relief   ni berfungsi untuk membantu melegakan segala- gala yang kat badan kita ni.  Deep Relief jatuh dalam kategori essential oil blend yang mengandungi : - Clove - untuk kebas- kebas - vetiver - mempunyai unsur menenangkan - Helichrysum - berunsur anticoagulant  yang mana dapat membantu untuk melancarkan darah beku dalam badan - Peppermint - mengurangkan rasa tekanan - Idaho Balsam Fir - juga berunsur anticoagulant - Palo Santo - membantu untuk yang berkaitan dengan tulang juga menyah kan emosi negatif - Wintergreen - mengurangkan rasa sakit pada otot dan saraf - Lemon - meningkatkan peredaran darah  - Copaiba - membolehkan semua EO tersebut berfungsi lebih baik bila di sapu banyak kan ingredient dalam Deep Relief  ni? ye banyak so bila masa aku pakai? - sebagai pengidap migraine dan selalu sangat ada masalah sakit kepala, deep relief wajib ada dalam bag. sapu aje kat belakang telinga, tengkuk, ken

selamat hari lahir dan selamat bersara ayah..

25/7/2010, genap lah ayahanda tersayang kami berumur 58 tahun. maka harini jugak merupakan hari terakhir ayah aku bertugas sebagai penjawat awam. dah tiba masanya juga ayah bersara. tapi kitorg ni melihatkan ayah kitorg yang sangat workaholic ni, tak dapat nak imagine macam mana la ayah dah pencen nanti kan. mak cakap, lepas ni kalau ada kursus ke mesyuarat ke diluar daerah, mak nak ayah join sekali. so bole la berjalan- jalan sekali. mak kitorg lak ade lagi 6 tahun nak pencen. lama lagi tu kan. apa pun, untuk ayah, selamat hari lahir. dah tiba masa untuk ayah rehat dan beribadah sepenuhnya. maybe this is want you have been waiting for. you've been really hardworking  during your entire service.   just nak share kat korang sedikit gambar yang aku amik kat fb cikgu sekolah ayah aku dan slide show yang diorg present kat ayah aku masa majlis perasaraan ayah aku selasa lepas. sangat tersentuh bila tgk gmbr especially the slide show tuh. ish, sedih la. banyak jasa ayah aku rupanya. bu

moment with newborn baby contest

**STICKY MODE UNTIL 31/08/2010 @ 0000HRS ** scroll down for latest entry hasrat untuk menganjurkan contest mahupun giveaway dah lama saya simpan. orang cakap belum sampai seru lagi. tapi, kali ni seru itu telah sampai. sebagai menghargai setiap kunjungan anda, komen anda, dan kesetiaan anda mengikuti blog saya  ini , maka, saya dengan sukacitanya menjemput rakan- rakan blogger sekalian untuk menyertai moment with newborn baby contest ini. syarat- syarat contest adalah seperti dibawah:  jadikan tajuk diatas sebagai tajuk entry anda jadi follower http://nayville.blogspot.com letak banner diatas, disidebar dan entry anda beserta link contest letak link http://nayville.blogspot.com di bloglist anda hanya sekeping gambar untuk seorang newborn baby. jika punya lebih dari seorang anak, anda dibenarkan menghantar gambar anak seterusnya dalam entry yang sama. jika bukan anak anda , anda juga dibenarkan untuk menghantar penyertaan. gambar 'newborn baby' mesti lah ber