Skip to main content

oren tak sedap!


few hours before the final world cup started.

"MENU JAM 2.30 A.M PAGI ESOK : BURGER SPECIAL 1 + NIGELLA 1 = HOPING FOR SPAIN TO WIN :D" - my status at facebook...

during the game 


pukul 2 pagi kitorg dah bangun tepacak depan tv. tak nak terlepas final world cup. 4 tahun sekali kan.

 
adel yang join tgk sekali. nia pengsan. bising pun dia tak jaga. keletihan kan baru balik berjalan jauh.

burger special, wan beli before the game started. 

1st time masuk final, 1st time menag. yeah! 

1st half of game, kitorg hanya bilang kad kuning yang player dapat instead of goal yang masuk. 2nd half game baru nampak lively. bila masuk extra time, my heart pounding all the way. suspen betul. spain main best malam tu. aku tak focus kat oren pun. tgk player spain je. congratulations to spain!

piala dunia melabuhkan tirai. 2014, brazil jadi tuan rumah pulak. nia masa tu dah 6 tahun, adel dah 4 tahun. besar dah diorg time tu. eh, apa kaitan nye? tetibe terfikir. last 4 years aku tgk kat rumah parents kat perak. bujang lagi masa tu. tu yang fikir 4 tahun akan datang tuh. :D

note : tak leh tido dah ni. japgi masuk ofis, sure pening kepala ni. nak iron baju, siap kan barang nia & adel, siapkan breakfast. eceh!

Comments

mamashasha said…
Congrats to spanish team! U derserved to win..

Alya aku bertahan sampai 3 lebih je pastu tgk dlm
Mimpi jela..seab tgk sorang2!

Wei siap ada menu tu korang! Memang lah..

Ari ni semua entry pasal world cup!

4 tahun lepas aku kawen, tahun ni anak 1, and 4
Years akan datang shasha dah sekolah! Darjah 1
Kau...

Adel rasa best je papa and mama berjaga mlm
Tadikan? Cute nye dia!
Elyn Sani said…
aku pun tumpang ngantuk pagi ni even tak tgk live hahaha.....
OneSimpleMother said…
dah besar dah dedua budak tu thun 2014 nanti. dah adik kot silap2.. hehehe
Mag said…
hehehe..kite pon bangun sokong spain..ingat kan alya bangun pagi2 masak burger.hahaha..
Ibu Mifzal said…
haha..spain menang..tepat dugaan ku...

ainey x tgk pun..x larat nak tunggu..tp mmg sgt mengharapkan spain menang..bangun pg..tanya abah mifzal..sapa menang..dia ckp spain nga muka sedih..haha..best2...
Ibu Mifzal said…
oo..lupa nak tambah..ainey nyer menu pun beger gak smlm..tp x de la special..haha..konon nak berstay up la..tp mata x leh tahan la..huhu..

comel je adel ni..minta bola gak ke?
nome said…
aku pun sokong spain! yeeeahhaaaa!! berbaloi2 jaga sampai ke pagi semata2 nak tgk bola...ko mkn burger...aku lak belasah mkn megi...sejak ada world cup nih..mkn pun menjadi2...bukan makin kurus...tp makin mekar setaman...kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...syabas spain!
Chik Na said…
heh heh heh.. Nia + Adel maybe ade adik baru lagi ;-)
AieZa said…
aisehman.. aku xnk komen pasal spain menang.. ater they all deserve pun kn..

burger korang sangat menyentap jiwa n raga ku.. otai burger kah??
mamashasha said…
nome, bukana mekar setaman, tapi sepadang! haha aku pun 2x5 jugak....asyik ngapppppppppppppp aje.
myaishahhafiz said…
org sibuk tgk bola, kami laki bini zzzzzzzzzzz,

coz dua2 tak minat bola..

he he he
amal_fc1303 said…
meriah nye la penutup world cup nie. ina xdpt tgk sbb xda mmbr nk g tgk final aritu. sedih je kan. xdpt join tgk. dh la 4 tahun skali world cup nyer. xpe yg pnting spian menang. heheheheh...
Mrs. Simplicity said…
sharinginfoz : they do deserve to win! :D

bed : haruslah ko tertido sebab sorg2 je. kalau aku pun lama dah tido. tp berjaya ko menyiapkan lipat kawen.

mmg aku request kat wan burger tu. aku cakap, kenalah ada makan2 baru la syok. gigih la dia kua balik gi beli padahal penat drive dari johor tak abis lagi. hahah..

ye, shasha dah dajah 1 time tu.aku? ko lak? hehehe... tunggu dan lihat je la kan?

elyn : eh, bukan ko berparty ke? mesti la tgk live kan? ke sebelum game start udah balik?

kak mas : kalau 2014 tu pregnant ok kot, kalau dah keluar adik adel, pening mama nye nanti. huhu..

farah : bangun pagi2 order burger! :D

ainey : abah mifzal sokong holland ke? heheh.. suka la ainey ye, walaupun tak tgk.

beli burger nak stay gak ek, tp burger nye dah makan sebelum game ke aieny? tu yg tertido kot tuh. heheh..

adel tak minat bola lagi, tp kakak dia minat,..

nome : mekar setaman nome? hahahah.. sabajela. makan awal pagi tak menggemukkan la. ewah, pandai nye aku berteori. last 4years, mak aku buat maggie utk kitorg seisi rumah. mmg best bila dpt tgk final kan? meraikan.

chik na : insyaAllah kak, nak boy pulak la :)

aieza : aku tak tau mana wan beli. tp mmg marveles. aku mmg suka burger yg wan selalu beli tuh. sgt sedap dan kenyang. eceh, mcm la burger tmpt lain tak sedap kan?

bed : ish, kalau dah tgh ade selera tu, jangan ditahan2 lagi. hahaha...

myaushahhafiz : oh yeke? ramai gak mcm tu tuh ;)

ina : ish, rugi tul ko tak tgk. kalau ada kat rumah lg mesti stay kan? takpe2, 4 tahun lagi wajib tgk!
amal_fc1303 said…
tu la pasal nyer. xda geng nk tgk bola la aritu. kalo ada mang lama dh g tgk... 4 tahun nk kena tunggu lgi la pulak.

Popular posts from this blog

manfaat & kebaikan deep relief - young living essential oils

kecik bukan sebarang kecik, seiring dengan nama Deep Relief   ni berfungsi untuk membantu melegakan segala- gala yang kat badan kita ni.  Deep Relief jatuh dalam kategori essential oil blend yang mengandungi : - Clove - untuk kebas- kebas - vetiver - mempunyai unsur menenangkan - Helichrysum - berunsur anticoagulant  yang mana dapat membantu untuk melancarkan darah beku dalam badan - Peppermint - mengurangkan rasa tekanan - Idaho Balsam Fir - juga berunsur anticoagulant - Palo Santo - membantu untuk yang berkaitan dengan tulang juga menyah kan emosi negatif - Wintergreen - mengurangkan rasa sakit pada otot dan saraf - Lemon - meningkatkan peredaran darah  - Copaiba - membolehkan semua EO tersebut berfungsi lebih baik bila di sapu banyak kan ingredient dalam Deep Relief  ni? ye banyak so bila masa aku pakai? - sebagai pengidap migraine dan selalu sangat ada masalah sakit kepala, deep relief wajib ada dalam bag. sapu aje kat belakang telinga, tengkuk, ken

selamat hari lahir dan selamat bersara ayah..

25/7/2010, genap lah ayahanda tersayang kami berumur 58 tahun. maka harini jugak merupakan hari terakhir ayah aku bertugas sebagai penjawat awam. dah tiba masanya juga ayah bersara. tapi kitorg ni melihatkan ayah kitorg yang sangat workaholic ni, tak dapat nak imagine macam mana la ayah dah pencen nanti kan. mak cakap, lepas ni kalau ada kursus ke mesyuarat ke diluar daerah, mak nak ayah join sekali. so bole la berjalan- jalan sekali. mak kitorg lak ade lagi 6 tahun nak pencen. lama lagi tu kan. apa pun, untuk ayah, selamat hari lahir. dah tiba masa untuk ayah rehat dan beribadah sepenuhnya. maybe this is want you have been waiting for. you've been really hardworking  during your entire service.   just nak share kat korang sedikit gambar yang aku amik kat fb cikgu sekolah ayah aku dan slide show yang diorg present kat ayah aku masa majlis perasaraan ayah aku selasa lepas. sangat tersentuh bila tgk gmbr especially the slide show tuh. ish, sedih la. banyak jasa ayah aku rupanya. bu

moment with newborn baby contest

**STICKY MODE UNTIL 31/08/2010 @ 0000HRS ** scroll down for latest entry hasrat untuk menganjurkan contest mahupun giveaway dah lama saya simpan. orang cakap belum sampai seru lagi. tapi, kali ni seru itu telah sampai. sebagai menghargai setiap kunjungan anda, komen anda, dan kesetiaan anda mengikuti blog saya  ini , maka, saya dengan sukacitanya menjemput rakan- rakan blogger sekalian untuk menyertai moment with newborn baby contest ini. syarat- syarat contest adalah seperti dibawah:  jadikan tajuk diatas sebagai tajuk entry anda jadi follower http://nayville.blogspot.com letak banner diatas, disidebar dan entry anda beserta link contest letak link http://nayville.blogspot.com di bloglist anda hanya sekeping gambar untuk seorang newborn baby. jika punya lebih dari seorang anak, anda dibenarkan menghantar gambar anak seterusnya dalam entry yang sama. jika bukan anak anda , anda juga dibenarkan untuk menghantar penyertaan. gambar 'newborn baby' mesti lah ber