tag day..from fida

tag diterima dari fida. yang blog nye sangat hijau. i love green! jom kita jawab...

1. berapakah umur anda?
26 tahun 10 bulan

2. anda berasal?
dilahirkan di kuala lumpur, dibesarkan dan bersekolah di selangor, family berpindah ke perak tahun 2000, sekarang aku di seri kembangan. aku berasal???

3. berapa adik- beradik anda? anak yang ke? nyatakan berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan?
ada 6 beradik. aku yang ke-2. ade 3 lelaki dan 3 perempuan.

4. sekolah terakhir anda di?
SMK Convent, Kajang, Selangor

5. bila kali terkahir anda memotong rambut?
bulan 4 masa balik umah in law di kedah

6. shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
head and shoulders

7. anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
tak gemar, tapi saya bole menjahit. kalau keadaan memaksa saya akan menjahit juga

8. bila berada dirumah, adakah anda suka menghias diri?
saya akan pastikan keadaan rambut saya kemas, bersikat atau berikat

9. apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
aktiviti menggunakan penyapu

10. soalan yang terkakhir, bagi 5 kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila- bila?
jawapan mengikut turutan peristiwa
  • sewaktu mendapat result SPM
  • sewaku konvo degree
  • sewaktu bergelar isteri
  • sewaktu pertama kali dapat tahu yang kami bakal menimang cahaya mata
  • sewaktu pertama kali melahirkan anak
11. siapakah yang anda nak tag?
  • amalina
  • akmal
  • leen
  • nurin
  • ita
  • ainey
  • oya
  • kasihryn

9 comments:

nasz said...

dulu sekolah convent kajang?? thn bila spm??

nas pon sekolah convent gak, tp tak spai spm. ting.5 tu pindah...

fazilzura said...

jap jap nk tgk.. yahuu nama ku xdak..

lor skolah convent kjg ker

alyyani said...

la yeke. alya dari dajah 1 smpi abis spm kat convent. nasz convent kajang gak ke? spm tahun bape? alya tahun 1999

alyyani said...

zura : ko sekolah mane lak? ade nama ko ka tag atas ek. heheh..

nasz said...

DAKU SPM THN 1998, TP MASA TU DAH TAK DE KAT SANA DAH. MAKNANYE MASA NAS PINDAH TU, ALYA BARU TING 3 LA. EHEHEHE... TAK SANGKA SATU SEKOLAH JE KITA NI

FENDY DAN FIDAH said...

Tahniah yea da bt tag nie..saya tak bt lagi tag awak tue..nak2 pasal keta.takut nak drive..

alyyani said...

laa..tu la pasal. senior 1 tahun. nasz kelas mane? akak alya sama batch dgn nasz la. mana tau kenal ke.

nasz pindah mana pulak lepas tu?

alyyani said...

fida : heheh.. lama dah ade dalam draft, arini siapkan & publish terus. hehe..

o yeke, takpe2.

amalina binti anuar said...

weyh tag nie bru jawap.
yg lagi dua bakal menjawap..

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in