tag 14 - fast-fingers speed test

simple tag dari reena. tag dia nak tgk betapa laju nye kita menaip dalam masa 60 saat. laju tak aku menaip? sila tgk result dibawah..

44 perkataan
Speedtest


aku menaip 301 aksara seminit
aku mendapat 44 perkataan betul dan
aku mendapat 1 perkataan salah
.
aku nak tgk adik2 aku laju tak menaip. ina & akmal, sila buat..

4 comments:

amalina binti anuar said...

weyh dh wat dh ko tgk la result dia nnt..

ai said...

Leh tahan gak laju kau taip ni alya..aku?? hampes!! mata aku ni sibuk nk tengok timing dia. bikin hati aku nerves je! keh keh..

Alya, mgg dpn ada stok tudung baru masuk kedai..nnt singgah sopin ye..ngeh ngeh..

nasz said...

ok la tu...

alyyani said...

ina : aku laju type dari ko :D

ai : waa..tak sabo nak tgk stok baru itu la ai. nanti roger alya ok :)

nasz : ok ek? tp takleh laju sgt. sebab selalu typo

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in