Skip to main content

at aryan afeef's birthday

sabtu lepas, dapat invitation dari nome sekeluarga ke majlis hari lahir anak bujang nya yang pertama aryan.  kejap je masa berlalu kan. rasa baru je visit ko kat hospital masa deliver kan aryan. tup2 setahun dah. how time really flies. so memandangkan kami hi5 gang dah dibooked awal lagi, dah reserve siap2 date tuh untuk majlis aryan. 

kebetulan pulak wan cuti haritu sebab ada hal. sedang elok lah kan. majlis pun start pukul 11 pagi. lewat sikit sampai tapi manage to arrive before the game started. ye lah, nak suruh niadel join lah. konon. unfortunately anak2 saya sangat lah malu nak join game2 tu semua. which jauh disudut hati ada sedikit kerisauan pasal hal ni. kalau ada aktiviti melibatkan participation kanak2 ni, most probably nia akan segan nak join. contoh family day ofis aku dulu, time sukaneka patut dia join, tapi tak mau dia. menangis. macam game kat kfc haritu sampai kesudah tak mau join. bila kakak tak nak join, adel pun sama lah. lepas tu dok tenung je lah kawan2 main sambil telan air liur best nye diorg dpt present. kan??

ke sebab nia kecik lagi? i dont think so. sebab anak2 sebaya dia mau je join. anak bed, asha tu, steady je. semua hadiah dia tapau. anak dara nome pun sama. ok, tak leh compare eh? lain anak lain karakter dia. ok baik! kalau nia nak join mama mesti ada tapi mesti celah kangkang mama. takpe lah nia, kalau segan sekarang takpe, jangan sampai ke besar ye nak. segan biau betempat. kalau dgn gang2 sekolah dia ok je. macam konsert ke, ok je kan. aku tgh ingat aku kecik2 dulu camne? owh aku dulu tadika semua aktiviti aku sapu. takde hal lah nia. sampai masa ok la tu kan. janji belajar nya ok. 

ok, balik kepada tajuk asal. majlis pada hari tu sangat meriah. dah dapat tuan rumah nya pun meriah, maka meriah lah semuanya. majlis berjalan dgn lancar dan jayanya. let the photos do the story...

macam2 game. nia bukan takat tak nak join game, pakai kat kepala tu pun tak mau. ni tgh chicken dance lah.

niadel join mak2 besembang. tapi mata tu dok perati je kat crowd yang tgh join game tuh.

us dgn host, nome. ryn tak dapat dtg, sebab dia pun ada event haritu. kakak, kenapa ko buat Legoland sign? ke Looser sign. hehehe..

tiba masa untuk cake cutting session.

chicky pun dah datang. birthday aryan sama pulak dengan birthday nenek dia yang sebelah nome tuh yang baju kaler maroon. birthday boy yang atas dukung ibu dia tuh.

with all ladies

kaum2 bapak

adel yang minat mascot2 ni. asyik lah menempek kat chicky ni. amik lah gambar sekepin. yes i know, i look fat.

again, thank you so much nome sebab jemput kitorang. seronok jumpa korang setelah sekian lama tak meet up. walaupun kejap. lepas rindu gitu.

Comments

Iela Fazielah said…
wh..sgt happening.... Akak gak plan nak buat aktiviti asyik bantut jr....haha..... Tgk kamu dah ok rasa seronok... Muka je nmpk naik.., yg lain nmpk maintain....
Amacam? Wish dah kuar atas jln ke blm? Hihi...
nad said…
Wahwahwah wish ye? Hihihi
Nyebuk jek =p

Happening bday party ni
Niadel pun cute jek cam mak dia.. :)
nome said…
Thanks beb sudi dtg memeriahkan majlis anak aku...dpt lepas rindu jumpa korang semua...mmg gamat aritu...ailebiulah
nome said…
Thanks beb sudi dtg memeriahkan majlis anak aku...dpt lepas rindu jumpa korang semua...mmg gamat aritu...ailebiulah
Anonymous said…
wahhh sudah up rupanye entry nih! sungguhla aku anti social skrg ni dik oi....sgt ketinggalan.....not so me lah kan....

meriah kat budak2 la....tambah gamat dgn chicky tuh...asha takleh lepas...thanks to nome sbb jemput kami2...tidak kalu tatau bile dpt jumpe..tunggu raya balik gamaknye..

gambo last tu kan....nmpk aku yg pregnant weh bukan ko....

Popular posts from this blog

manfaat & kebaikan deep relief - young living essential oils

kecik bukan sebarang kecik, seiring dengan nama Deep Relief   ni berfungsi untuk membantu melegakan segala- gala yang kat badan kita ni.  Deep Relief jatuh dalam kategori essential oil blend yang mengandungi : - Clove - untuk kebas- kebas - vetiver - mempunyai unsur menenangkan - Helichrysum - berunsur anticoagulant  yang mana dapat membantu untuk melancarkan darah beku dalam badan - Peppermint - mengurangkan rasa tekanan - Idaho Balsam Fir - juga berunsur anticoagulant - Palo Santo - membantu untuk yang berkaitan dengan tulang juga menyah kan emosi negatif - Wintergreen - mengurangkan rasa sakit pada otot dan saraf - Lemon - meningkatkan peredaran darah  - Copaiba - membolehkan semua EO tersebut berfungsi lebih baik bila di sapu banyak kan ingredient dalam Deep Relief  ni? ye banyak so bila masa aku pakai? - sebagai pengidap migraine dan selalu sangat ada masalah sakit kepala, deep relief wajib ada dalam bag. sapu aje kat belakang telinga, tengkuk, ken

selamat hari lahir dan selamat bersara ayah..

25/7/2010, genap lah ayahanda tersayang kami berumur 58 tahun. maka harini jugak merupakan hari terakhir ayah aku bertugas sebagai penjawat awam. dah tiba masanya juga ayah bersara. tapi kitorg ni melihatkan ayah kitorg yang sangat workaholic ni, tak dapat nak imagine macam mana la ayah dah pencen nanti kan. mak cakap, lepas ni kalau ada kursus ke mesyuarat ke diluar daerah, mak nak ayah join sekali. so bole la berjalan- jalan sekali. mak kitorg lak ade lagi 6 tahun nak pencen. lama lagi tu kan. apa pun, untuk ayah, selamat hari lahir. dah tiba masa untuk ayah rehat dan beribadah sepenuhnya. maybe this is want you have been waiting for. you've been really hardworking  during your entire service.   just nak share kat korang sedikit gambar yang aku amik kat fb cikgu sekolah ayah aku dan slide show yang diorg present kat ayah aku masa majlis perasaraan ayah aku selasa lepas. sangat tersentuh bila tgk gmbr especially the slide show tuh. ish, sedih la. banyak jasa ayah aku rupanya. bu

HFMD dan Young Living Essential Oils

Sebelum tu nak bagitau, semua cerita pasal penggunaan produk Young Living Essential Oils  dalam ni adalah berdasarkan pengalaman sendiri. Andai kata ada EO lain yang even aku tak pernah pakai sekali pun, adalah berdasarkan pengalaman support group team sendiri. No google2, no pinterest2. Yes boleh buat bahan rujukan, as EO works differently secara individu, tapi apa nak di tekankan kita cerita bila kita dah guna sendiri. Baru boleh gebang. Tidak lah hanya untuk berniaga semata. Sebelum decided to be independent distributor pun aku sendiri dah guna sendiri for almost 2 years. Lambat kan buat decision kalau tak, pioneer tu. takpe, rezeki ada dimana-mana. So sekian mukaddimah, nak share pasal rafa yang kena HFMD (hand, foot and mouth disease)  last year and aku managing his HFMD dengan menggunakan YLEO ni. Of course le kan.  Can't recall camne boleh berjangkit, aku rasa kawan sekolah kot. Start sorang kena lepas tu hantar jugak ke sekolah, rafa lah yang dapat. Huuu sedih!