Skip to main content

cont. family day IWK, Gombak unit

lepas sukaneka dgn mandi manda kat laut dgn pool tu, malam nya ada annual dinner. theme dia Hawaiian nite. tp takde sorg pun yg ikut tema. tema diberi bole jadi semata- mata, kalau annual dinner mesti ada tema. lokasi dkt tepi pantai. pihak hotel set up kan private area utk warga IWK and family sahaja. minggu tu jugak ada family day dari UMW dgn PDRM. tp tak la rasa crowded mana pun. yg crowded parking area je.

lokasi dinner. adel pantang nampak belon mmg dia nak serbu, gmbr ni amik masa tgh sukaneka so terang lagi.

adoi nia, muka comot nye. baru bangun tido ni.

semua dah ada. bole la mula ye. perut dah nyanyi lagu macam- macam ni

macam- macam acara berlangsung malam tu. ada penyampaian hadiah, farewell staff, dan ada cabutan bertuah.

sambil- sambil makan, sambil- sambil tgk persembahan. nak tegelak tgk persembahan diorg ni. asal boleh je. semua muka kena paksa rela. gambar macam haram sebab pakai hp. bateri camera dah kong.

nia enjoy tgk diorg perform. kemain khusyuk lg. abaikan duduk aku yg 'molek' sgt tuh. adel nak melekap je.

ada 50 hadiah utk cabutan bertuah. no staff wan ada ong gak malam tu. no 24. dapat table fan. macam tau2 je ada satu table fan kat umah tu dah rosak. rejeki. grand prize LCD TV, no. 2 - washing machine no 3. h/p nokia kot.. dpt kipas ok dah tuh.

dah selesai cabutan bertuah, kami pulang ke bilik. dekat kul 12 malam gak settle. sampai bilik, terus pengsan. 

esok pagi nya kua breakfast kul 9. kitorg dah siap mandi semua sebab nak terus check out. tak bawak camera. pakai hp saja ni. food kat sini best jugak. cafe pun tak crowded sebab kitorg turun lmbt kot.

dari coffe house, bole terjun pool terus sebab pool kat bawah. mmg ramai org weekend ni. pool dia best bila ada 2 slide. nia pun dok repeat naik slide. takut nak naik tp sebab adrenaline rush, dia nak naik gak. ramai yg lepas breakfast terus masuk pool. tp kitorg malas la nak basahkan baju. payah nak packing nanti.

ondway nak balik bilik, tgk burung. cuaca dah terik time ni.

ok, nak balik dah. bubye PD. kitorg terus balik KL, exit bangi, singgah hospital Az-Zahrah bawak adel jumpa doktor then balik rumah.

Comments

@e_da said…
bestnya siap dpt bawak balik kipas... bertuah tu...

alya kat wangsa walk tu TGV.. cantik gak tempatnya sebab baru kan..
Iryani Noor said…
yay dpt kipas.. rezeki rezeki. kalu nk beli sendiri dah lebur 70 hengget =p...

cantik baju I lov KK adel tu...

Popular posts from this blog

moment with newborn baby contest

**STICKY MODE UNTIL 31/08/2010 @ 0000HRS ** scroll down for latest entry hasrat untuk menganjurkan contest mahupun giveaway dah lama saya simpan. orang cakap belum sampai seru lagi. tapi, kali ni seru itu telah sampai. sebagai menghargai setiap kunjungan anda, komen anda, dan kesetiaan anda mengikuti blog saya  ini , maka, saya dengan sukacitanya menjemput rakan- rakan blogger sekalian untuk menyertai moment with newborn baby contest ini. syarat- syarat contest adalah seperti dibawah:  jadikan tajuk diatas sebagai tajuk entry anda jadi follower http://nayville.blogspot.com letak banner diatas, disidebar dan entry anda beserta link contest letak link http://nayville.blogspot.com di bloglist anda hanya sekeping gambar untuk seorang newborn baby. jika punya lebih dari seorang anak, anda dibenarkan menghantar gambar anak seterusnya dalam entry yang sama. jika bukan anak anda , anda juga dibenarkan untuk menghantar penyertaan. gambar 'newborn baby' me...

Tips ke MAHA 2010

semua sedia maklum, sekarang sedang berlangsungnya pameran MAHA 2010 peringkt antarabangsa. oleh sebab tapak pameran dia belakang rumah aku je, hari- hari pergi keje mesti lalu, maka kitorg pun tak lepaskan peluang kesana. tapi, entry ke sana akan menyusul lepas ni. sebab ianya masih lagi berlangsung, dan aku rasa ramai yang berminat nak pergi, aku nak share tips ke MAHA 2010 base on our own experience yesterday. ok, lihat dibawah mana tau boleh membantu. sebab masih ada seminggu lagi pameran ni. datang seawal mungkin. jangan ingat rumah ko belakang tapak pameran korang bole expect bole dapat parking dengan mudah. kitorg kua pukul 9 lebih pun, hampir sejam dapat parking. eksyen ye, konon belakang rumah je. kahhhhhhh... kitorg keluar dari MAHA, tgk org parking kereta, sejauh- jauh nya pun ada. sanggup ye diorg. pakai kasut yang sesuai. aku tak recommend la korang ber heels mahupun ber wadges. pakai kasut  / sandal yang sesuai untuk korang berjalan jauh, turun naik bukit. sebab aku...

FAQ : bila suami bertukar kerja...

semalam wan start keja kat tempat baru. so cam biasa la, new work, new environment, new peoples. soalan- soalan yang wajib tanya oleh para- para isteri adalah seperti berukut ;) sampai kerja pagi tadi kul bape? - 7.45 jalan jem tak? - jem kat ampang je lepas tu terus je. best sebab tak banyak traffic light & roundabout ade work station sendiri tak? - ade, tp pc belum dapat lagi... ke kena share2? - ada sendiri punya la... dok sebelah sape? - dok sebelah pompuan india. pom puan? (lain bangsa, ok kot. heheh.. ) 1 bilik bape org? - mula dok tingkat 3, lepas tu request dok tingkat 2, ramai sikit.. sarapan dengan sape? lunch dengan sape? kat mana? - sarapan dgn lunch dgn budak2 situ la. kat cafe belakang tu. lunch diorg bawak kat tempat lain. semua lelaki ramai lelaki ke ramai pompuan? - sama banyak je.. pompuan muda2 ke makcik2 ke? dah kawen tak semua? - ramai je yang tgh mengandung. tapi ade 2 trainee muda. pompuan. tapi tak cun! (nasib tak cun, kalau cun? berani nak ngorat? over my d...