fesyen rambut baru..

ni fesyen rambut nia semalam lepas amik nia kat sekolah. menjadi tumpuan ramai! nia betocang 6! sorang cikgu amik 1. sebab ade 6 cikgu. budak2 kat nursery dia pun suka tgk fesyen rambut dia. mama dgn papa dia pun tegelak besar. yang peliknya, cikgu dia ckp, dia x menangis pun masa ikatkan rambut tu. masa nak bukak pun sama.

tak kisah la nak buat ape pun, asal nia dijaga elok kat nursery :)


aku snap sebanyak mungkin gambar sebab aku tau, aku takkan berjaya ikatkan rambut nia camni. hehehe...

13 comments:

haru said...

2-3 kali tgk dah mcm ank cina dah nia nie ngan tocang..hak3..mcm wong fei hong dah..huhu

p/s: aku tetap meminati mu nia wlau bgimanapun rupamu..ececeh jiwang karat lak..hak3

amalina binti anuar said...

weyh kngah ko wat rmbut nia cmnie bru nmpk dia nie pmpuan...
comey2....

ainal said...

ko main kepit2 jela dgn rmbut nia 2, klau nk ikat x pndai!

Leen Die said...

cute giler rania..kiter pk klu awok buat rsnya mau rania lari..cop rania utk rayyan boleh ker?hehheheheheh

azyyati anuar said...

mujur ade 6 cikgu ek...klau 50 aku x tau ler....huhu...

ina..selama ni nia ni bukan pompuan ker...bukan pompuan..nmpk feminin...

alyyani said...

haru : wujud ke manusia bernama wong fei hong tuh? almaklumla, akak layah hindustan je. kajol, madhuri tu kenal la. hahah..

ina : baru nmpk cam pompuan. mmg pompuan daaa..

ainal : aku nak kepit pun tak reti weh. asyik tejatuh jek..

leen : cop utk rayyan? heheh.. beres!

along : hahaha... gile la sampai 50, ko ingat ni sekolah menengah ke ape. penuh cikgu dr budak nanti.

Erda said...

argghh! comeynye die....geramnye! geramnye! nak cubit pipi! nak cubit pipi!

Karen said...

I can't read your blog post -- obviously -- but your baby is beautiful!

nizza-abira said...

Alahai nia
comel sgt nia bila bertocang, sampai 6 pulak tu.
kalau family sy tu, dipanggilnya pokok kelapa :)

alyyani said...

erda : skang nyamuk pulak rajin gigit pipi nia. huhu..

karen : hey fren! rindu kat u laa :)

nizza : pokok kelapak? nak kata marsha a.f3. ;)

Gieyana said...

dier x sakit ka? kalau anak I ler mmg x mo d'ikat camni!!huhuhu..

~Alyyani, I x tau knp x bleh post kt ur shoutbox..x nmpak pon shoutbox tue! balik utara kt ner? kalau kt Penang leh ler jumpa kan!~

ainal said...

klong ckp klau 6 cikgu, 6 tocong! klau 50 cikgu, 50 tocang agaknye nia kene ikat!

alyyani said...

gie : tu lah, tu pasal i takut nak ikat rambut nia. tp tgk dia rileks jek, kite yg takut.

u punye shoutout ade kua kat shoutbox i tuh :)

ainal : kalo 50 cikgu, ramai cikgu dr murid la yek.

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in