Kolum Deepavali

Akibat tertidur siang tadi dah terkebil2 mata aku ni x boleh nak lelap. Tengok gambar2 kat hp ni saje nak share hiasan kolum / kolam yang ada kat mall sempena sambutan deepavali. Kemain cantik lagi diorang buat. Kagun camne lah diorang terror buat.

Kolum biasanya dibuat oleh kaum india pada sambutan hari deepavali dan dipercayai akan memberi kesejahteraan kepada mereka. Hiasan kolum ni biasanya dihias dihadapan pintu rumah. 

Jom tgk kolum kat midvalley & sunway pyramid

Kat entrance mv nak ke gardens. Kemain panjang hiasan kolum dia.

Dari dekat. Cantik kan?

Ni kat midvalley...

Ni pulak kat sunway pyramid tadi. Kolum dia kat tengah2 tu.

Nak jadi cite si adel harini bejalan di usung gajah dia tu. Kebetulan pulak hiasan kat sunway pyramid ni banyak gajah pulak. Adel kata mama elephant yg adel pegang tu baby ely.

Mak nak jugak..

Lebih meriah hiasan nya..

Tu je. Esok keje. Good nite...

3 comments:

nurfadilah suardi said...

cantik. Seronok anak2 dapat berjalan kan.

Rizziela said...

cantikkan..meriah

Mama Likha said...

cam dh lama je tk bjalan2 jejak sopeng mall.. asek ke setia ctymall je... eh, mall jgk kan !

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in