si bulat ofa

selain daripada nia dan adel, aku sayang sangat kat si bulat sorang ni. sape dia??









ameera bulat aufa. tak ke rasa geram je kat anak buah aku sorang ni? jumpa next friday ye ofa boolat!

selama lama ni aku tgk adik beradik aku rindu sangat, sayang sangat kat niadel. so aku tau lah camne diorang rasa bila aku rasa tak jemu jemu tgk muka ofa. hari2 wajib post gambar. 

pehe dok mama ofa???

7 comments:

shark said...

comells ok :)
putih melepak plak tu..:)

Nad MamaZN said...

Bulat! Kejap je ofa dah besar
Siap tertido dlm walker tu ha
Comel!

Iela Fazielah said...

comelnyer... tetido ms main....

nome said...

gebusnya baby ofa...comel sgt2....rasa nak geget peha kfc dia tuh :D

amal_fc1303 said...

asal xpost video skali kngah? hehehe.

Soffean Abd Hamid said...

fuyooo..dah besar..ni mesti ikut johor ni..ikut perak kecik jer kan...

Shasha Mohamed said...

Hmm...
What a cute baby!
Comelnya ;)

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in