adel jatuh katil

well, tajuk cam biasa lah kan. cam attention seeker. kahhhhhhhhh........

punya lena tido sampai jatuh kat tempat kakak dia pun dia boleh tido lagi. yang tukang amik gambar (papa) nye pun satu, bukan nye nak angkat anak tu balik kat tempat tido dia. tapi ye lah, kang terjaga pulak. mak nye pulak tak lena tido. aku tak penah perasan pun adel jatuh katil ke tak sebab diorang yang dtg ke bilik kitorg kejut kitorg. hahahah... tu kalau lepas subuh tido balik lah. sebab diorg bangun kul 8 pagi ke atas.

so far sejak tido dalam bilik sendiri mmg senang lah. anak tido lena, mak pak pun tido lena. takde lagi dah tido dgn mama papa. diorg pun lena sampai ke pagi. kalau dulu adel ade gak berjaga menangis mintak susu, sekarang takde lagi. ke aku tak sedar? rasa nya tak dah.


nasib ada bantal peluk kat tepi, kalau tak, tak selesa gak dia tido tuh. wan kata dah banyak kali adel jatuh sebab dia kan pegi keje awal so mmg aku tak perasaan lah kan. steady je tgk adel tido gitu ye tak cam selesa benau.

8 comments:

nome said...

walaupun jatuh katil..tp masih lagi menyambung tdo...bagus tol adel

Princess Solehah said...

alahai comel benar tengok dua puteri ni beradu :) macam2 gaya hehe

Nad @ MamaZN said...

kalu letak tanda seru kat tajuk entry tu lagi ramai kot yg dtg blog alya, haha!

adel, mmg steady..
nyenyak btul tu, hehe
naseb abek banyak bantal yg empuk2 :)

Affieza said...

Hehe..kelakarlah. Igtkan kakak tidur atas adik tidur bwh

Shasha Mohamed said...

Hehehe... Kesian jatuh katil.
Saya dulu kecik2, besar2 pun kadang2 tu jatuh katil gak. Pernah sekali tu saya jatuh katil pipi dulu. Aduh! Rasa macam patah dah tulang pipi. Sakit berdenyut2. Tak tau patah ke tak sebab tak pegi klinik pun sbb takut doktor potong...

Imaan09 said...

canteknyaa bedsheet..hehe (boleh pulak tgk y tu)

Mama Likha said...

bestnye mak-pak boleh tdo lena skrg ngehhhngehhhngehhhh

@e_da said...

bagusnya diorg dah tido bilik sendiri... comel bilik gegirl..

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in