wordless wednesday (tak sangatlah)

was trying to get her out from the bathroom. sekali dia cakap sambil tunjuk tangan "wait, mama wait..."

 bila dukung paksa dia keluar, retak dinding rumah dek suara dia. inilah adel yg suka main air...

11 comments:

yantie said...

alolololoo... suke men air erk... eh, geraham adel lom tumbuh lg sebelah erk...

alyyani said...

yantie : gigi dia mmg lambat sgt nak keluar yantie. penat tunggu. tp makan nak macam. tumbuh lompat2 lak tuh. geraham dia ada dah.

Nad @ MamaZakwan said...

ksian die kene marah ek..hehe...
kang kecut jari jemari tu lama2 dlm bilik ayor ;)

Salina@IbuAqil said...

Uishhhhhh!! Besor nganganya dia.. ;)

alyyani said...

nad : marah tu tidak. geram je. heheeh

salina : hahaha tu lah dia kalau dah mengamuk. bergegar umah

Iryani Noor said...

alalalala bdk2 mmg suke main air.. selagi jari tak kecut, lagi tu la die nk main =p...

Mama Likha said...

instagram picture !

mrs.lazura said...

agaknya dulu kecik2 ko ni mcm adel gaknya. mengegarkan rumah.. hahahha :)) (larikkkk!!!)

alyyani said...

iryani noor : ni mesti sopia pun sama kan? hehehe

mama likha : ops, out of topic! :p

mrs lazura : 10 markah utk kamu! :D

Princess Solehah said...

adel comel...sama mcm auni suka main air je..payah nak bawa keluar. siap guling2 atas lantai bilik mandi

alyyani said...

princess solehan : amboi auni, lg dasyat dr adel nk. hehehe..

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in