ke bagan lagi!

second time to bagan and definitely will be more! kali ni, pegi awal sikit. so tak la bejanggut nak tunggu makanan sampai. tunggu lama kalu, mengamuk lagi la niadel. kalini, ikan dia lebih besar, udang pun. mmg heaven lah! aku tambah lala. malam sabtu, so rama yg picnic, camping, bbq kat tepi laut.

semua dalam keadaan terkawal lagi time ni...

yg diorder. semua kaler merah. mmg suka pedas- pedas.

ha, tu nampak kat tgn aku tu. camera nye efek jd gitu. hehe.. ape ke nama toy ni glow in the dark siap bunyi bingit baik punya. nia dok tgk, budak lain main, siap pegi kat meja budak tu, dia tenung je. sian lak aku, aku tanya nia nak ke? dia diam je. kalau diam tu nak la tu. dah beli, senyum. tapi mama soh makan dulu.

niadel makan sotong dgn sup.

behave anak2 mama malam tu. kenyang perut, suka hati...

lepas nim dah tak lalu dah nak makan seafood dah. rest barang sebulan dua...

12 comments:

nome said...

semua lauk ko serba merah...citarasa yg sama cam aku...suka mkn pedas2...kalau tak pedas, mmg tak sah..

kalau ko nak rehat dari mkn seafood...aku plak tak sabar nak terjah seafood...ekeke...

Tina Othman said...

bestnya makan seafood =)

yantie said...

bagan lalang erk... kg saya blah arwah abah tu... mggu lpas kitaorg balik gak tp tak sempat nk mkn kat sana... lame dah tringin...huhuuu alya mkn kat sblah pdang tu ke... saya dr kecik suke mkn kt sbelah pdang tu... :)

Farah Shamsudin said...

best kan ke Bagan.. saya kalau pegi tu memang makan betul2.. berabis takpe.. asalkan puas hati..:)

ibuayahdamia said...

owhh.ayu n ayah damia memang pantang tgk seafood..memang suka...bagan lalang ni tak pernah sampai lagi..ntah bila nak singgah makan2 ntah...huhu

Iela Fazielah said...

wah... sedap sgt la tu smapai 2 kali dtg dlm sebulan.... bagus korang suka mkn pedas2 kan

mummyar said...

bagan lalang ke alya...?hmmm dh dkt sgt ngan umah akk tu...bape km je tapi pun jarang akk dtg..makin dkt makin x dtg lak...alya mkn kat ane?kt padang tu ke?hm sri bagan pun ok...dok atas air...hehhe...
tu kena beli benda tu baru si nia nk makan ke tuh?hehhe...cantik lak benda tu...

Rizziela said...

Kat mana ni? sedap tak?

Chik Na said...

dah lama tak pergi makan seafood..last makan kat goldcoast...teringin plak bila nampak gambar-gambar alya tu

Hamizah said...

hati dgn seafood..kot darah tinggi..hehe

Kak Aya said...

sedap dan menyelerakan....kena cuba ke Bagan ni nampaknya untuk mencuba menu seperti dalam gambar ni..

Abah Yie&Ummi Na said...

alah...sedapnya tengok semua lauk tu....entah bila agaknya nak pergi Bagan hehe

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in