Skip to main content

adel dapat voucher dari parkson

actually aku ada banyak cite nak share ni. tapi sebab cuti panjang akan bermula minggu ni, ramai yang akan bo-layan blog kan. tp takpe, aku still cite sebab ni diary aku kan. kalau korang baca, thanks in advance! :D

masa tgh meeting last friday ada dapat call "bole cakap dgn cik RIHANA ADELIA?" hah? ye, tu anak saya. sape ni ye? kenapa? ada parcel untuk cik RIHANA ADELIA. ish, aku masuk contest ape ni? ceh, rajin sgt ke aku ber-contest ni? :p

rupanya adel dapat voucher dari parkson amounting RM70. banyak tu! complimentary dari etiqa takaful sebab amik insurance dengan diorg. lepas ke ampang tu, sepatutnya nak jumpa adik aku kat bukit jalil. tp nasib baik la ko pandai bawak diri. sorry tak dapat jumpa ko ye. so terus je ke alamanda to redeem those voucher.

surat untuk cik RIHANA ADELIA

a RM70 parkson's voucher from etiqa to adel

gigih gak nak tunjuk ni. kahhhhhhhh...

adel tak reti pilih, kakak nia tolong pilih kan eh! tangan kat sebelah tu dah rembat 1 tu. hat ni kan dah ade. ish nia ni..

 ke funland adalah wajib! amboi nia, extreme nye!

korang tau apa jadi time ni? botol air nia tumpah dalam handbag aku! habis lencun bag. mujur la camera dgn hp dalam poket atas. so selamat la. ni tgh keluar kan semua barang dalam bag.

kakak nia pilih dibo untuk adel sebab adel suka cilok bantal busuk kakak nia!

nia sekarang more interest in books and stationery. adel pun nak jugak. part mengepung each other tu yg tak tahan. jenuh!

 sebelum masuk tido, buku dgn barang mickey mouse masuk dlm bag minnie, buku dgn barang dora masuk dalam bag dora. disiplin ni berlangsung sekejapan saja. lepas tu, mama gak kena kutip.

note : auto published entry

Comments

Sricahaya said…
hehehe...sama laa..kejap je kan..lpas tu..kita gak yg kena simpankan..heheh
Rizziela said…
Rajinny diaorang meng'colour'kan... biasalah..anak dara kenalah rajin kemas kan Nia
nome said…
alya: syiok ooo!! rezeki anak2 tuh...comel patung dibo tuh..i loikeee!!!

nia rajin melukis dan menulis yer...penangan belajar kat skool nih...thumbz up nia!
Elyn Sani said…
ish masyuk gak dapat voucher smp rm70!!
alala..comelnya kakak dan adik ni :)
Unknown said…
nnt bwk dibo 2 blk kg tau! huhu..
Gieyana said…
part yg last ko citer tue ku x leh tahan nk gelak gak..sama ar cam Nureen..kejap jer dia simpan leklok..pastu Ummie dier yg kena kemaskan! aduyaii..

syukur2 kan..rezeki Adel dpt RM70..:)

Popular posts from this blog

manfaat & kebaikan deep relief - young living essential oils

kecik bukan sebarang kecik, seiring dengan nama Deep Relief   ni berfungsi untuk membantu melegakan segala- gala yang kat badan kita ni.  Deep Relief jatuh dalam kategori essential oil blend yang mengandungi : - Clove - untuk kebas- kebas - vetiver - mempunyai unsur menenangkan - Helichrysum - berunsur anticoagulant  yang mana dapat membantu untuk melancarkan darah beku dalam badan - Peppermint - mengurangkan rasa tekanan - Idaho Balsam Fir - juga berunsur anticoagulant - Palo Santo - membantu untuk yang berkaitan dengan tulang juga menyah kan emosi negatif - Wintergreen - mengurangkan rasa sakit pada otot dan saraf - Lemon - meningkatkan peredaran darah  - Copaiba - membolehkan semua EO tersebut berfungsi lebih baik bila di sapu banyak kan ingredient dalam Deep Relief  ni? ye banyak so bila masa aku pakai? - sebagai pengidap migraine dan selalu sangat ada masalah sakit kepala, deep relief wajib ada dalam bag. sapu aje kat belakang telinga, tengkuk, ken

selamat hari lahir dan selamat bersara ayah..

25/7/2010, genap lah ayahanda tersayang kami berumur 58 tahun. maka harini jugak merupakan hari terakhir ayah aku bertugas sebagai penjawat awam. dah tiba masanya juga ayah bersara. tapi kitorg ni melihatkan ayah kitorg yang sangat workaholic ni, tak dapat nak imagine macam mana la ayah dah pencen nanti kan. mak cakap, lepas ni kalau ada kursus ke mesyuarat ke diluar daerah, mak nak ayah join sekali. so bole la berjalan- jalan sekali. mak kitorg lak ade lagi 6 tahun nak pencen. lama lagi tu kan. apa pun, untuk ayah, selamat hari lahir. dah tiba masa untuk ayah rehat dan beribadah sepenuhnya. maybe this is want you have been waiting for. you've been really hardworking  during your entire service.   just nak share kat korang sedikit gambar yang aku amik kat fb cikgu sekolah ayah aku dan slide show yang diorg present kat ayah aku masa majlis perasaraan ayah aku selasa lepas. sangat tersentuh bila tgk gmbr especially the slide show tuh. ish, sedih la. banyak jasa ayah aku rupanya. bu

moment with newborn baby contest

**STICKY MODE UNTIL 31/08/2010 @ 0000HRS ** scroll down for latest entry hasrat untuk menganjurkan contest mahupun giveaway dah lama saya simpan. orang cakap belum sampai seru lagi. tapi, kali ni seru itu telah sampai. sebagai menghargai setiap kunjungan anda, komen anda, dan kesetiaan anda mengikuti blog saya  ini , maka, saya dengan sukacitanya menjemput rakan- rakan blogger sekalian untuk menyertai moment with newborn baby contest ini. syarat- syarat contest adalah seperti dibawah:  jadikan tajuk diatas sebagai tajuk entry anda jadi follower http://nayville.blogspot.com letak banner diatas, disidebar dan entry anda beserta link contest letak link http://nayville.blogspot.com di bloglist anda hanya sekeping gambar untuk seorang newborn baby. jika punya lebih dari seorang anak, anda dibenarkan menghantar gambar anak seterusnya dalam entry yang sama. jika bukan anak anda , anda juga dibenarkan untuk menghantar penyertaan. gambar 'newborn baby' mesti lah ber