rania nak buat sendiri

dah beberapa hari aku menghadapi masalah nak menyusukan nia. mula2 ok, lepas tu kejap dia ke kiri kejap dia ke kanan. lps tu da pandai nak pegang sendiri. tapi bile bagi pegang, kejap dia bawak kat pipi dia, kelua masuk, main- main si kecik tu. rupa rupanya... dia da mula nak pegang sendiri botol susu dia. bile aku or wan lepas kan, dia cuba sedaya upaya nak minum sendiri. malam tadi bejaya la dia pegang botol dia dari mula sampai habis. tapi wan kene pantau jugak sbb position nye tak bape nak betul. takpe nia, practice makes perfect!

papa, bagi nia pegang sendiri!!!!

video

3 comments:

amalina binti anuar said...

uish.
pndai ko letak gmbr nia ngan ko 2..
kat banner ko...
lawa2...
weyh pndai nia pegang sndri botol susu 2..

alyyani said...

memula tak reti gak weh. da naik geram dibuatnye. nak mintak bantuan ko dah tu. last2 jadi gak. hahahaha...

tula kan, senang la nanti mlm2 dia nak nyusu pegang botol sendiri je. hehehe..

azyyati anuar said...

test2.....ape nia..blog mama nia ni...kjp ok..kjp x ok...

congrats nia..dah pandai pegang botol sendiri...

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in