award 2 from shida

lagi satu award yang aku terima dari shida. patut bole buat satu entry macam shida tu, tapi aku nak buat 2 entry berbeza. again, tq so much shida atas ingatan :)

1. thank and link the person that give you the award.
tq shida!

2. Pass this award onto top 20 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
apsl mcm sama je instruction dia dgn award sebelum ni? hehe.. tak kisah la, aku nak bagi award ni kepada senarai berikut.
1. amalina
2. akmal
3. ada
4. bed
5. ryn
6. nome
7. aieza
8. jue
9. suhida
10. fazilzurakil
11. mel
12. nurin
13. leen
14. nadja
15. farah
16. izzah
17. rina
18. lea
19. fidah
20. along aishah

9 comments:

Anonymous said...

aly....aku ni buta it....bukan buta it teruk sangat sebenarnye......tapi tak explore banyak bende...kesimpulannya...ko bagi award kat aku ke ni????maksudnye camtu ke????betapa mengongnya aku ini,.....hahaha...kalau ye....tima kasih...hehehe....

along aishah said...

anonymous di atas ialah along aishah....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ko lupa nama aku :(

hahahahaha

nome said...

aku kutip yer...thanks alya! x sangka dpt award...

best arrr belog ko yg berwajah baru nih..terang bijik mata aku...cantek! marvelles!!! i loikeeee!!!!

fazilzura said...

AKU DH SIAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

mamashasha said...

alya....tq aku pun gitu jugak nama mu tak pernah terkecuali.....aku dah buat ye..

alyyani said...

along : ko copy gmbr tuh then paste kat entry ko tuh. then copy gak la instruction2 yg lain tuh.

tinie : alamak, sorry weh. tapi aku rasa ko akan dapat gak award ni. pusing2 sini jugak kan? ekekek..

nome : sama- sama. tu la me, org cakap terang sikit nak baca. sebelum ni serabut la tuh. heheh.. amik ye

fazilzura : ko mmg cargas zura! tq!

bed : ha ko pun cergas jugak. dikala tak busy ye? hehe.. tq!

nadja said...

mekaceh yer cik alyyani sbb kasi award ehehhe berkelip2 mata..

LeaKhalid said...

thanks alya

nnt lea amik awrd nih eyh

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in