nur damia irdina

lepas majlis aqiqah naufal, kitorg pun singgah kejap ke umah jiran sebelah opah aku sebab anak dia nani (sebaya aku) baru je melahirkan damia ni. nani masih lagi dalam pantang sebab dia baru bersalin 22/2/2009 aritu. so kebetulan lalu kat umah dia tu kami pun singgah la kejap.


bila nia bertemu mia. dia suka jumpe dgn kawan dia. kene pegang tangan nia ni, kalo tak abis kaki mia dikerjakan.


mia yang muka nye macam mama dia. kat atas tu la mama dia, nani dukung nia jap. selamat bepantang la nani. time aku lepas dah. heheheh...

1 comments:

azyyati anuar said...

x de yg komen lg ke ni...

hi damia....nti leh la kwn ngn nia...

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in