bila cicit bertemu moyang nye...

sambung lagi... lepas jumpe damia, nia pun singgah jumpa moyang nya. yang paling bes bila jumpe moyang nia ni, moyang nia terus cakap "macam muka mama la nia ni" waahhhh.... jarang org cakap muka nia macam aku tau. ade la beberapa orang je. huhuhu...


nia ni cicit yang ke-7 dalam keluarga haji mustafa. alamak, moyang tak pakai baju la pulak. tak kisah la, nak tunjuk jugak. moyang cakap nia baik sbb nak kat orang. (time dia nak la ni, syok la, cuba time dia buat perangai. huhu...)

kami melawat atuk kami. mood nia masih ok lagi. syok ditimang timang, dilambung lambung. mane opah? opah pegi bejalan jalan...

7 comments:

amalina binti anuar said...

weyh 1 entry lgi la ko lupa..
pasal celebrate besday 2...

nasz said...

seronok je muka moyang jumpa cicit kan??

haru said...

xper2..xyah wat pn psl entr besday amal tu..xpenting pn.haha

ps: 2 la mkn kek secret rcipe x ajak aku sgt

amalina binti anuar said...

haru: weyh kalo aku bg kat ko mkn kek 2 aku nk mkn pe plak..xpe la lain kali ko plak mkn kek secret recipe 2..
hehehehehehe

alyyani said...

nasz : a'ah, kite tgk pun syok!

ina : satu2 la weh. ikut turutan. nanti aku post gak.

haru : cik haru, next yr amal nye birthday jom join sekali ek (kalo tak malu) hahahha...

azyyati anuar said...

alamak atuk..nape x pakai baju..malu le kat cicit...

haru said...

ok..no hal..thun dpn sy join..(sy pkai topeng otoman covermalu cket)..

amal-ala ang xyah mkn kek 2..bg kat aku kek 2..ang mkn angin dah la..knyang gak nnti perut 2..

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in