Skip to main content

YLEO - April Promotion - YLEO SclarEssence, YLEO Jasmine, YLEO Rose, Ningxia Red

ok kawan- kawan sekalian. nak explain kat kalian semua tentang promosi- promosi yang sentiasa berlaku di Young Living Malaysia. setiap bula berbeza promosi. ada yang menarik ada yang tak menarik. menarik je. tak menarik dimata aku lah. hahaha... tapi bulan April punya promotion memang bergegar iman. sumpah tak tipu! meh tengok ni.

teng tereng! haaaa tengok- tengok dulu poster april promo ni before aku explain further. 

ok basically bulan ni YL menawarkan minyak- minyak ni secara percuma. semua? ye semua sis! dari yang harga RM713 atas tu sampai ke 3 minyak bawah ni. 

ok, kita bagi explanation sikit. basically setiap pembelian minyak ni ada pv (point) dia. so bila banyak minyak yang dibeli banyak lah pv dia. bila dah reach certain pv contohnya, kita entitle untuk dapat apa yang YL offer.

so promosi bulan ni macam kat atas tu...

220pv
maksud pembelian 220pv ni, korang beli minyak accumulate to 220pv. kalau ditranslate into RM, dalam RM 1,000. korang entitle untuk dapat Basic Plus Starter Kit (BPSK) Set bernilai RM357. dalam BPSK tu pulak ada dew drop diffuser sebijik, ada lemon EO (5ml), ada Lavender EO (5ml), ada Stress Away EO (5ml) dan ada 10packs sample oils (peppermint, lavender, peace&calming, lemon & thieves), ada slique bar (energy bar), ada 10travel bottle of 2ml, ada USB dari YL (8GB). tu dalam BPSK. on top of that korang dapat Slaressence EO (15ml) yang berharga RM182.89 secara percuma. kiranya, kalau bila korang buat pembelian worth RM1000 (accumulate 10 oil macam tu) korang akan dapat free item yang aku sebut kat atas tu tasi berjumlah RM 540. 

apa fungsi sclaressence?

ni minyak- minyak untuk kaum hawa. ianya membantu untuk :

meningkatkan hormon estrogen dalam badan. apa kejadah estrogen tu? ala hormon dalam badan kita lah. bila level of estrogen kita low, mula lah kita ni nak mood tak betul kan, then jadi lah PMS, kita pun jadi stress. bila jadi stress, hormon imbalance, dah tu jadi lah period tak datang, waktu subur tak tetap, membawak kepada sukar nak pregnant. so sclaressence ni membantu untuk increase kita punya estogen level dalam badan, bila estrogen level meningkat, kita tak PMS, kita tak stress, hormone balance, dan banyak testimoni untuk yang try to conceive, diorang pakai ni combine with Progessence Plus Serum. yang nak dekat bersalin pun digalakkan pakai sclaressence ni jugak untuk melancarkan proses bersalin. 

eh aku pun tergoda ni. eh!

source : google. and ada jugak upline aku punya customer try PPS with Sclaressence. Alhamdulillah ada rezeki dia. tapi korang kena ingat yang bagi kita ada anak ke tak ke bukan siapa2 atau apa2, Allah SWT yang bagi. kita hanya berusaha ye. contoh korang nak buat 220pv kan, korang boleh beli minyak ni dalam bajet RM1000 korang tadi dah dapat free Sclaressence. haa gitu. 

350pv
ok, tu kalau nak buat 220pv. kalau rasa ada bajet lagi, kira alang- alang nak invest kan, why not kita grab sekali premium starter kit for free. yang ni paling untung macam aku tunjuk kat gambar atas tu, korang boleh dapat 10 minyak yang dinamakan Everyday Oils for free. on top of that korang dapat semua benda yang dalam 220pv tu tadi. kira 350pv ni bersamaan dengan RM1500.00 (boleh dapat lebih 10 minyak) dan dapat sclaressence jugak dapat sebotol jasmine (5ml). kira dengan pembelian berjumlah RM1500, korang boleh dapat free item bernilai RM1,348.52. untun tak untun?

apa tu jasmine??

jasmine ni takde kat YL malaysia ye kawan- kawan. so inilah masanya untuk grab minyak jasmine ni.   jasmine berfungi untuk :
- perfect for skin softener. haaa maksudnye apa tu? kaum hawa ni sensitip tgk kedut2 di muka. boleh la sapu kat wrinkles area tu, sapu kat lutut ke siku ke. kira dia support skin health. untuk kulit kering, kulit berminyak pun boleh.
- digunakan untuk 'uplift mood'. boleh avoid depression, nervous anxiety, restlessness. sekaligus dia boleh membantu meningkatkan keyakinan diri. wahh dengar pun macam best ni! dapat pulak free. nyaman sekali!
- membantu dalam mengurangkan menstrual issues juga PMS.

Fakta Jasmine : 
Jasmine flowers are harvested at night to maximize it's fragrance.. - wow!

450pv
ok kawan- kawan, ini yang paling best bila korang purchase minyak total of 450pv bersamaan dengan RM2000 (banyak minyak boleh beli tu). korang akan dapat semua yang kat dalam 350pv dan jugak seketul Rose EO. astaghfirullahalazim....subhanallah..... jangan lepaskan peluang korang! untk pengetahuan korang ROSE EO ni kalau tgk dalam price list kira kita pejam mata lah. ini minyak paling mahal sekali dalam Young Living Product. minyak ni berharga RM821 uols. 5ml pulak tu. so basically kalau korang buat pembelian berjumlah RM2000 korang entitle for free gift berjumlah RM2,428!

perghhh!! 

ROSE????

kenapa mahal sangat rose ni? kalau korang nak tau ROSE EO merupakan minyak yang paling ber-frekuensi paling tinggi antara banyak- banyak minyak. ala kalau korang tgk macam cite kungfu panda 3 tu, yang family panda menggunakan kuasa 'chi' untuk pulihkan po tu. macam tu lah jugak frekuensi dalam 1-1 minyak YL ni. so Rose ni berfrekuensi paling tinggi. so kalau apa- apa2 issue contoh nye
  • issue kulit, wrinkles, parut, jerawat, eczema
  • feeling insecurities, nak boost up confidence level, anxiety, depression, anger
  • special child ramai mahukan ini. untuk kawal anak- anak yang too hyper, untuk kawal sawan anak- anak. 
  • muscles relaxant
  • hypertension
Rose EO adalah ikhtiar / usaha yang semua orang mahukan sebab banyak yang testimoni pasal Rose EO. contoh ada yang bagi air yang drop dengan rose EO sebab nak control hyper anak dia. untuk control seizure anak juga. the most wanted EO lah ni, aku suka kalau aku dapat ni untuk minyak kan diri sendiri dan nia. tak kuat sentap dia tu. nak relieve anxiety gitu.. hehehe... senang je pakai nya titik 1 drop dalam air saje. mudah! tapi make sure setitik aje. kang menitik- nitik air mata. setitik berharga hampir RM10 tu. 

Fakta Rose :
Rose Oil requires hundreds of thousands of rose petals to produce just a few ounces of essential oil.

ok, bergetar tulang rusuk terus!!! ini yang group aku panggil Eorgasm! 

ok, aku harap korang clear pasal April promotion ni and of course korang automatically entitle to become a YL member. banyak benefit jugak. so kalau tak bape clear and interested to know more, cam biasa boleh #PMtepi aku di 012-696 4801

another April promotion. kalau beli 1 pack nigxia red yang mengandungi 2 botol berharga RM316 sepek. promosi bulan ni korang boleh beli combo pack yang ada 4 botol dengan harga RM537.20. korang boleh jimat hampir RM100 tu untuk pembelian 4 botol. 

mungkin korang boleh pening nak beli minyak apa, nak grab minyak2 free yang aku cerita tadi korang beli je ningxia red 8 botol. settle 220pv. hehehe.. banyak tu dapat ningxia! aku ningxia red sebotol tahan seminggu untuk 2 orang. wow! bagus sesangat ningxia ni. it really worth to buy. aku share kebagusan dia..

boleh support untuk tackle most of common issue especially untuk kita adults. dari kecik sampai besar boleh amik. 

#PMtepi alyyani anuar
012 - 696 4801





Comments

AieZa said…
Saya akan #PMtepi.. 😱😱😱
ZaridaIshak said…
wah... menarik nie.

Popular posts from this blog

manfaat & kebaikan deep relief - young living essential oils

kecik bukan sebarang kecik, seiring dengan nama Deep Relief   ni berfungsi untuk membantu melegakan segala- gala yang kat badan kita ni.  Deep Relief jatuh dalam kategori essential oil blend yang mengandungi : - Clove - untuk kebas- kebas - vetiver - mempunyai unsur menenangkan - Helichrysum - berunsur anticoagulant  yang mana dapat membantu untuk melancarkan darah beku dalam badan - Peppermint - mengurangkan rasa tekanan - Idaho Balsam Fir - juga berunsur anticoagulant - Palo Santo - membantu untuk yang berkaitan dengan tulang juga menyah kan emosi negatif - Wintergreen - mengurangkan rasa sakit pada otot dan saraf - Lemon - meningkatkan peredaran darah  - Copaiba - membolehkan semua EO tersebut berfungsi lebih baik bila di sapu banyak kan ingredient dalam Deep Relief  ni? ye banyak so bila masa aku pakai? - sebagai pengidap migraine dan selalu sangat ada masalah sakit kepala, deep relief wajib ada dalam bag. sapu aje kat belakang telinga, tengkuk, ken

selamat hari lahir dan selamat bersara ayah..

25/7/2010, genap lah ayahanda tersayang kami berumur 58 tahun. maka harini jugak merupakan hari terakhir ayah aku bertugas sebagai penjawat awam. dah tiba masanya juga ayah bersara. tapi kitorg ni melihatkan ayah kitorg yang sangat workaholic ni, tak dapat nak imagine macam mana la ayah dah pencen nanti kan. mak cakap, lepas ni kalau ada kursus ke mesyuarat ke diluar daerah, mak nak ayah join sekali. so bole la berjalan- jalan sekali. mak kitorg lak ade lagi 6 tahun nak pencen. lama lagi tu kan. apa pun, untuk ayah, selamat hari lahir. dah tiba masa untuk ayah rehat dan beribadah sepenuhnya. maybe this is want you have been waiting for. you've been really hardworking  during your entire service.   just nak share kat korang sedikit gambar yang aku amik kat fb cikgu sekolah ayah aku dan slide show yang diorg present kat ayah aku masa majlis perasaraan ayah aku selasa lepas. sangat tersentuh bila tgk gmbr especially the slide show tuh. ish, sedih la. banyak jasa ayah aku rupanya. bu

moment with newborn baby contest

**STICKY MODE UNTIL 31/08/2010 @ 0000HRS ** scroll down for latest entry hasrat untuk menganjurkan contest mahupun giveaway dah lama saya simpan. orang cakap belum sampai seru lagi. tapi, kali ni seru itu telah sampai. sebagai menghargai setiap kunjungan anda, komen anda, dan kesetiaan anda mengikuti blog saya  ini , maka, saya dengan sukacitanya menjemput rakan- rakan blogger sekalian untuk menyertai moment with newborn baby contest ini. syarat- syarat contest adalah seperti dibawah:  jadikan tajuk diatas sebagai tajuk entry anda jadi follower http://nayville.blogspot.com letak banner diatas, disidebar dan entry anda beserta link contest letak link http://nayville.blogspot.com di bloglist anda hanya sekeping gambar untuk seorang newborn baby. jika punya lebih dari seorang anak, anda dibenarkan menghantar gambar anak seterusnya dalam entry yang sama. jika bukan anak anda , anda juga dibenarkan untuk menghantar penyertaan. gambar 'newborn baby' mesti lah ber