tanam-tanam ubi, tak perlu dibaja...

soalan, kalau anak korang dapat pegang payung diorang ada nyanyi tak? kalau ada nyanyi lagu apa?  alkisah, kawan niadel bagi souvenir kat niadel. dapat 2 payung. suka betul diorg dapat main payung. selama ni kalau hujan mmg nia lah kelam kabut suruh amik payung. kalini ada payung saiz dia, lagi la suka.

then lepas bukak kan payung tuh, aku pun terus lah mundar mandir macam biasa kemas apa yang patut sebab baru balik keje. then masa dok kesana sini tuh, telinga ni tangkap sesuatu bunyi. nia nyanyi lagu OST upin ipin gang the movie. part kak ros pegang payung tuh. dia nyanyi "tanam, tanam ubi, tak perlu dibaja.. orang berbudi, kita berbahasa" bila aku join nyanyi member dah terkedu. malu katanya. poyolah nia.

hahahaha... tak sangka kot. kot dapat payung nyanyi lagu umbrella ke, komersil sikit. ini lagu 'tanam- tanam ubi, tak perlu dibaja.' hehehe... ingat diorg dengan benda2 yang kita pun tak terfikir diorg bole ingat ye dak?

 suka korang ye dapat main payung.

ater ruang sempit, berlaga payung lah.

ha, ni tgh menyanyi la ni. slow je bunyi nye. tapi dapat tangkap lah bunyi nya..

nama rihana adelia, bila rihana dapat patung patut nyanyi lah lagu umbrella. ini tanam2 ubi, tak perlu dibaja. apekes? hahahahaa...

pagi tadi. cam biasa, mood teruja dapat barang baru, bangun subuh mintak payung. payung2 comey gini kalau buat photoshoot bole jadi prop ni. bila nye nak ber photoshoot entah.

niadel says thanks to you!

6 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

kengkunun jadik kak ros la tu ye?
heheheh

shark said...

sonok sungguh depa main payung :)

Affieza said...

Apa kaitan ubi ngn payung?? hehe...

anisalya said...

comel je budak dua beradik ni. dapat payung je menyanyi ek? anak2 saya tak pulak. blh jahanam payung tu ada la.

nome said...

alololo tomeinya korang berdua...mmg sesuai sgt si adel pegang payung...leh nyanyi lagu umbrella :)

Mama Likha said...

PHEWITTTT .... !

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in