swimming session on saturday

sabtu petang, papa ajak pegi swimming. dia je besenam, aku berendam, je. mana tak gemuk. nia mmg teruja la. bila masuk pool, niadel sama naik. nia siap rendam kepala lg. terjun dari atas kebawah. org pun takde, 2-3 org je. dapat la sejam berendam. malam 2-2 masuk tido awal sebab kepenatan.

walaupun pool dalam kawasan apartment, tetap pakai proper attire. kalau tak bila je nak pakai kan. 

eksen tak mau pakai pelampung. dah tu nak dok pool org dewasa. lepas tu, temasuk air, dah cuak...

nia yg tak nak dipegang. seronok sampai tak mau naik.

teruja...

keterujaan...

dah letih...

mcm mana dia bole tido kat gambang waterpark dulu, mcm ni gak la bila dia dah letih, dia bole tetidi dalam floaties...

balik rumah, mandikan, bagi susu, terus tido....penat betul nih..

4 comments:

OneSimpleMother said...

alahai.. shiannya adel. dalam air pun bole tido ye. penat sangatlah tu..

amal_fc1303 said...

main pool pon bleh tertdo ke adel..

Anis said...

wei, comel nye! haha... nnt kalau adel dh besar & x pakai dh floaties, meh bg izz pinjam ye. izz dh x pakai, aku pulangkan balik. OK?

Mamachia said...

letihnya, terus tidur..mcm anak2ku kalau jumpa air x mau naik..sampai kecut dalm air.

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in