wordless wednesday

where can i get another of my 'bantal busuk'?? niadel love the 'bantal'!

12 comments:

wanie md zain said...

alya..wanie nya bantal bucuk dah jd milik iris..suka sgt dia..bantal2 ni kan sejuk..suka la dia...ermmm mcm nk cr lain tp lambat nau nak jd bucuk mcm yg dulu..kan1

alyyani said...

wanie : betul tu wanie. bab sejuk tu setuju. tu yg 2-2 suka bantal tu. berebut. tp kakak yg conquer

nome said...

alololo...sampai berebut2 ko..camno tu yer? ada terdapat di mana2 ker klon bantal tuh? sure xde punyer...haruslah share berdua yer...

aleesya pun sama cam nia adel...wajib ada bantal disisi...x kira la time main ker, makan ker, susu ker, tdo lagi la kan...ekeke...

r|nA @ ja|j|na said...

alahai, dok berebut bantal busuk ke? manelah mau cari lg tu, one in a million tu, ekekeke..

Ryn said...

potong 2 kasik sorang sikit...heheheh...

ibuayahdamia said...

hahaha..lucu lah alyya ayu tgk gambar tu...dua-dua tertido ke apa tu??

bith damias tak der bantal bucuk...tapi ader bantal cantik...hehe

Puteri Nuur At-Terawis said...

woah!!

Iela Fazielah said...

ganaz adel buli kakak dia...

amal_fc1303 said...

apakehey nye anak2 ko nie? berebut bantal busuk ko per?? ke cri bantal lain la ko.

@e_da said...

cute betul la ur princess gomol2 camtu .. geramnya.. nak anak pompuan jugakkk!!

mrs.lazura said...

turun temurun tol bntal tu lyyy. hhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeee :)

Iryani Noor said...

miahahahahha..
adel buli kakak nia ekk..
chomel betul..

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in