bila avent dilenyek van sekolah

masa amik niadel malam tadi, pengasuh nia cakap... akak.... aku dah.. ha nape? tadi masa nia pegi sekolah naik van, nia pegang botol susu dia, sekali telepas jatuh. ain nak amik lepas van jalan, sekali telenyek botol susu nia. tapi kak, tak pecah! abis tak pecah pun, bukan bole pakai. tak pe lah, bukan rezeki. walaupun botol tu baru ganti :( oh, ini rupa botol susu avent yg dilenyek van sekolah nia. nak pakai bole adjust tu, sebab tak bocor pun. tp tidak la tegamak.

tak pecah tapi penyek.

different angel...

10 comments:

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kuatnya botol avent nie ekk..? dasaaat lah!

nome said...

hidup avent! cayaklah avent! giler berat van tu lenyek...tp tak pecah...kagom seh!

@e_da said...

alamak dah jadik lonjong pulak... camno nak masuk penutup..takde rezki..

LYAfrina said...

KIRANYA.. MMG TAHAN LASAK LA BRAND AVENT.. SESUAI LA DGN HARGANYA KAN

♥siEha♥ said...

kene lenyek xpecah tu...
kemek je...tp,still xleh gn lg dah..

ieda said...

kukuh jugak botol avent ni,kalo botol biasa xusah kata kena lgar van campak cikit pun dah retak..berbaloi lah guna avent..tp yg penyek tu camno nak guna hihih

Iela Fazielah said...

same cam irfan punyer botol susu... lg teruk.. kene lenyek ngan lori.... tinggal puting je dpt diselamtkan sbb puting baru... huhu

amal_fc1303 said...

ater nye beli la yg baru yer..

ICAZIESYIRA said...

owh syahdunya nengok botol susu.hehe. baru please mama!

cikpia said...

oh, avent sangat tough!!! ha ha.....

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in