video adel lagi

sebelum tu, kasi mute volume. kang dengar suara aku tekejut pulak orang sebelah korang.. :)

snippet skill terbaru adel menjelang usia 1 tahun esok hari. dah tak boleh tido mahupun tertido bila adel tak tido.

DAH PANDAI PANJAT- PANJAT!

video
video dirakam pada cuti maulidur Rasul semalam. adel yang teruja mcm nak masuk tv bila tgk mickey mouse clubhouse.

6 comments:

rina a.k.a jaijina said...

wahhh, terer nye adel..seram pulak auntie nengok dia manjat..ni kalau dak echa ni, dah lame emak dia bertukar hijo, haaaaaaa..

alya, aktif ye adel..belom setahun lg dah pandai manjat..echa setahun lebeh barulah reti manjat²..

Yu'xan Lee said...

heheeheh chaiyok adel chaiyok.....cute miut betul la...

Chik Na said...

wah ..nak kena jaga-jaga tu..risau takut jatuh terlentang nanti.. adel adel!!!!

elani makrai said...

1. hancur jugak tv tue nanti kan...konfem!

2. gerun tgk dia pnjt. mmg bahaya klu tinggal kan jap pon nie...

3. dr jauh nmpk mcm nia ngan rambut curly wurly tue...

Fieza said...

uish boleh tahan adel eh..macam boy. Tak per lasak2 senang jaga

ellin_ibu_awathif said...

adel dh becorrr....mama kena letak tilam tu kan, klu jatuh pon tilam dh stand by....tp tgk adel ketuk² tv rs mcm gerun sgt la...

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in