tahun depan punya raya cina...

....kita pergi bercuti naik FLIGHT!!!

nantikan entry lain yang akan menyusul...
  • kami juga mangsa jammed
  • kenduri arwah atuk
  • alongku dirisik orang
  • ber-BBQ
  • adel gedik didalam pool
  • santai di kedah
ada lagi tak yang tertinggal? nanti kalau ada aku tambah..

thanks to @azyyatianuar @amalfc1303 @ainalover @kasihryn @rafidahabdaziz @-mariaqiby- yang menjadi peneman aku di tweetland sepanjang meredah jem dari jam 9malam hingga 4pagi tadi.

bila raya cina tahun depan? bole book tiket siap2!!!

dah macam- macam gaya nia tido. ni tido versi sujud pulak...

aku keje ye. en driver ku cuti. mmg dah jangka akan lalui jammed ni.

4 comments:

nur.. said...

ALYA..SAMA LA KITA..SANGKUT DLM JEM..NASIB ANAK2 OK..

wan syamzaima said...

ala nape adik tak call wan.balik kedah kan..
kami tak buat pa pun cuti..lagi kena ambik cuti coz babysitter xde..
ada gak la lalu ikut padang serai balik sp...still ingat umah mak mertua adik hehe...
itulah kali pertama kita jumpa kan...
so,congrats tu along...
so dh tetapkan hari ker?

ibuayahdamia said...

malaysia ni memang tak kira cuti apa pun tetap jammed..hehe

Fieza said...

Kita serupa jer Alyya..Nasib Syakil tak mengamuk tapi cuma kesian kat dia bosan.

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in