"A.K.U.D.I.A & P.O.L.C.A.D.O.T.S.H.A.W.L.S" CONTEST

aku telah di tag oleh bed dan herda untuk menyertai contest diatas. sedia maklum la, tudung bawal, siakap dan kembung ariani mahupun alyyani telah lama dibungkus dalam almari. hanya shawl menjadi pilihan sekarang. so aku berterima kasih kepada bed dan herda kerana mengetag aku. dan aku berbesar hati untuk join contest ini sebagai tanda memberi sokongan kepada pemakai shawl tegar seperti aku ini.




gambar pilihan : 
kenapa aku suka memakai shawl polkadot? ni merupakan 3 helai koleksi terawal shawl aku. dan gmbr ni merupakan kali pertama aku bershawl. waktu ni, nak lilit pun belum mahir lagi. tapi tidak sesusah yang dilihat. aku mula jatuh cinta dgn shawl bila aku mula memakai shawl polkadot ini. senang diurus dan mudah dipakai. no more bad-tudung-day for me. bila pakai, terletak elok kat kepala. tak perlu risau tudung senget- senget. tambah pulak aku yang ber-anak 2 ini. bila dukung anak, anak nak tarik shawl mama ke, nak hisap shawl mama ke,  mama redha. user friendly la senang cakap. maka dari 3 helai shawl, koleksi dah bertambah kepada lebih 50 helai. hidup shawl!

hadiah yang menanti pemenang :

maka, aku berbesar hati untuk tag pemakai- pemakai shawl dibawah untuk menjadi saingan aku :D


8 comments:

LYaFRINA said...

gud luch alya.. fuhhh.. bru tgk alya msuk contest...

mmg snang kan pakai shawl..dulu igt susah.. n y pting x plu gosok...

mamashasha said...

gud luck alya....shawl kita satu kilang wei....hahaha.....entry sebelum ni tak komen lagi tapi aku komen ni dulu!

az rina a.k.a jaijina said...

lamak, kene tag ler..hehe, okeh² nnti rina buat ye ^_^..naseb baik ade gamba yg pakai polka dot shawl, selamat..tak yah dah nak posing² lagi ☻..

Iela Fazielah said...

gud luck alyyani.... akak pakai shawl kejap je... malas nak lilit...

iCaLoVeZiE said...

Wah, sama ngan shawl saya. cuma warna je lain. kilang bersebelahan mungkin. hehe

suhida said...

dah 50 helai dah alya.kalah aku.kekeke..gud luck ye.

PuPeL said...

teng sudi joint :) gud luck sis!!

PuPeL said...

teng sudi joint :) gud luck sis!!

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in