selamat pengantin baru - amin & siti

hari ahad lepas, kitorg ke batu 9, cheras, ke majlis perkahwinan rakan sepejabat, amin. sepatutnye, aku ke resepsi belah amin kat kelantan this weekend. tp tak sampai hati pulak kalau tak ke majlis rakan baik aku lin yang jatuh pada hari yang sama.

maka, kami ke resepsi belah perempuan. ade 2 pasang pengantin besanding harini. majlis nye kat dewan serbaguna PGA (pasukan gerakan am). kalau dah ade 2 pasang pengantin tu, ibarat ade 2 kenduri kahwin la kan. saiz dewan mmg besar so bole la memuatkan kesemua tetamu. agak bernasib baik bila kitorg sampai masa pengantin baru nak berarak...

kepada amin & siti, selamat berbahagia hingga hujung nyawa...

ketibaan pengantin...

dua mempelai yang tersipu sipu malu. malu ke? hehehe...

makan beradab.

nia macam biasa, tak mau kat orang. letak dia atas meja, bagi dia tgk keliling..

nia tak mau kat orang gak, pandang tmpt lain tau. me with neny. rasa baru je pegi kenduri kawen nenny & jon ni, da nak jadi parent da diorg yek. tp bulan 1 tahun depan la.. congrats!

nia with uncle man. man tak bawak absyar pulak sebab absyar tengah demam panas jugak. demam nak tumbuh gigi. baru 2 bulan da tumbuh gigi tau. nia da 7 bulan, mane gigi?

sebelum balik, amik gambar dengan pengantin...

8 comments:

~Firsya~ said...

ok nia...w/pon rmai aweks2x yg cute ms wedding tue...untie nak bgtaw,yg kamoo ttp paling cute ok...ingt taw...kamoo mmg cuteee...muaaaahhh

nasz said...

best nye mkn nasik minyak

alyyani said...

firsya : nia said "i shy....." ;)

nasz : nasz makan la sebelum besalin ni. kang nak berpantang lama :)

Elyn said...

ptt la mcm pernah nmpk.... ni kat kem... dekat je ngan umah kite!!! kalo ade contact no leh jumpe kan???

alyyani said...

elyn : la yeke? ingat elyn dok ampang. ha, bole la next time jumpe lagi :)

strawberi @ mamadira said...

dah lama x pegi kenduri kawin ni..
nia seksila dok atas meja....

KasiH said...

Nia, cantik sepit..pinjam leh??hehehehe..

alyyani said...

mamadira : uish, ternampak lak panties nia. hehehe...

ryn : sepit tu sebenarnye lg cantik, tp da tecabut hiasan nye. mama nye tak beli2 lagi sepit yg lain...

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in