peek-a-boo

video

nia suka main cak- cak. kalo nampak mama dgn papa dia, mesti dia tgk kitorg tunggu untuk di agah. kalau tgh sembang pun dia ingat kita sembang dgn dia. dia pun gelak sorang. kelakar bila tgk. kesian pun ade kadang tak dilayan. yg paling best sekarang bila dengar dia gelak. hehehe...

ni masa nia teman mama dia surfing internet. tgh main cak cak dgn papa dia.

3 comments:

Jiey^Mien said...

Ly, aku ckp kat bibik, "Bik, ini anak kawan saya. Namanya Rania."
Pastu bibik jawab, "Oh, perempuan dia.. Saya kira anak laki-laki.."

Nape aku tgk nia cam pompuan ek??

haru said...

arghh nk tgk vdeo nia men cak2 tp xdpt T__T
preetty sad

ltak la gmbar kak

alyyani said...

jiey : bukan bibik ko jek. org lain pun ckp mcm lelaki la nia nih. yg x tahan bila da pakai kan baju pink siap pakai skirt lg, bole ckp babyB. adeh, x larat nak jawab tuh.

mata- mata yg pandai tgk je ckp dia pompuan. temasuk la ko. hahaha...

haru : ramai tak dpt tgk gak video nia nih. akak letak gmbr nanti.

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in