menunaikan permintaan cikgu ain

atas permintaan cikgu ain kat nursery nia, aku beli kan la jugak kepit & getah ikat rambut yang diminta oleh dia. ari2 lepas aku amik nia, mesti cikgu ain pesan :

"akak beli la kepit dgn ikat rambut nia. bole main kepit- kepit rambut"

hari- hari la. maka, terpengaruh jugak la dgn pujukan dan rayuan cikgu ain ni. hahaha... aku pun beli dengan harapan nak tgk ape jd kat rambut nia bila aku amik dia lepas ni. betul ke nak kepit2, ikat2 kan. hahahaha....


perkakas untuk rambut nia : sikat RM9.80, hair clip RM2.90, getah RM1.00, CHECK!

hasilnya : aku yang balik keje kepenatan dan kadang- kadang sakit kepala bila balik dari ofis dek kerja yang bertimbun, terus ceria balik bila tgk nia dalam banyak sangat fesyen rambut nya. hahaha...

gambar kat atas ni, malam td punye fesyen. tocang 2! hahahaha... lawak la nia. mama tak terror lagi nak ikat rambut nia gitu. nanti nia da pandai duduk, mama ikat kan.

note : terserlah la keluasan dahi nia. macam dahi maklong nia la pulak. hehe...

13 comments:

haru said...

waa terserlah ke-chbbian nia...

im really admire her..huhu =P

amalina binti anuar said...

mcam dahi k.long ko la plak nia 2.
comey2 nia pakai kepit 2...

alyyani said...

haru : 1st crush cdiq la nia ni ek? hehehe..

ina : kan? mcm dahi k.long kan? hahaha..

nasz said...

alahai cute nye dia

Che Ku Nor Zuliana said...

comelnya rania.. kalau baby girl mmg best ikat2 rambut.. nak baby girl nak baby girl.. :)

haru said...

xcomei la tocang2 tu..ni bkn cite kungfu cina nak tocang2 kn nia..hak3

wat kepi2 rmbut lg comel nia..

p/s: nia dah ade pakwe lom nie??hehe

alyyani said...

nasz : tq aunty nasz - from nia ;)

chekuna : ha, doa2 pasni pregnant gegel lak. hehhe... amin...

haru : setakat akak tau, nia single lg. tak penah pulak dia main msg or begayut dgn sape lg. ;p

haru said...

owh..nia ade no hp x kak??nak gyut ngan die..hehehe

azyyati anuar said...

sape c haru ni wei? laki ke pompuan...

syok btul die ngn nia ni..

dahi nia jendul cam m.long aa...

nizza-abira said...

lawo nia ikat rambut :)

alyyani said...

along : haru ni SA nia. coursemate ina kot.

nizza : time okat rambut ok, tp bila time x ikat, kusut dibuatnye. hehe..

ainal bin anuar said...

nape nia jmpe opah ari 2 x ikat ramnut?
opah gelak beguling2, nengok nia ikat rmbut, klako!!!

ari 2 bg mak tngok blog ko!

alyyani said...

opah gelak beguling2? bahaya ni. cikgu dia je yg rajin ikat rambut nia. aku tak penah ikat rambut nia lg wei. takut...

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in