11/4/1988 - adik kembarku lahir kedunia

pada jam 11.00 p.m, mak aku selamat melahirkan seorang putera, tetapi doktor merasakan ade seorang lagi dalam perut mak aku so mak aku kena push lagi. doktor cakap "i think there's one more, u need to push pnce again". mak aku? da abis tenaga kuakan sorg, kena kuakan sorang lagi. maka, 11.10 p.m kuala lagi sorg.

nama yg asalnya dipilih ainal akmal terpaksa dipecahkan dua. aku masa tu baru 6 tahun. seronok la ade baby kat umah. bukan 1 tapi 2. hahah...

harini, ainal dgn akmal genap 21 tahun. da usia dewasa. selamat hari lahir untuk korang be-2. semoga berjaya dalam hidup dan menjadi jurutera yg berjaya. JAI HO!

ni akmal. sekarang di uthm


ni ainal. sekarang di uthm

do they look alike?

10 comments:

haru said...

owh hepi besday my future brother-in-law..oooppssss...haha

ps: nia aku hnya setia pada mu..akn ku tggu mu smpai bila2..

AINAL said...

corecttion! yg kuar kul 11.00p.m mmg btul which is me AINAL! yg sorg lg 2, bkn 11.10 ye, tp 11.07p.m AKMAL! 2 gmbr yg pegang nia kat incubator 2, sbb die dulu pn lps lahir kene kurung dlm 2 gak sbb x cukup besar! nk pegang die dulu pn takut! katenye..

ppb_ppkp said...

happy birthday twin boy..wah...ada keturuna kembar la alya..

amalina binti anuar said...

haru: ko mengarut2 la cdiq...

alyyani said...

haru : akak no komen dah dgn ko ni..

ainal : alamak, ko lebih mengetahui ye tak? hehehe... happy birthday!

imah : yup. ni la 1st kembar dlm sejarah family :)

ina : heran aku kawan ko ni. hahaha...

azyyati anuar said...

bnyk sgt post ni...jenuh nk komen ni...

happy birthday adik2ku...dah besar korng ek...aku dok tnggu gak aper hadiah korng nk..tp since dah lps duenyer..jadinyer...dah x leh mintak la hadiahnyer...huhuhu...

nizza-abira said...

hepi besday utk adik2 kembar yani :)

alyyani said...

along : ek eleh, tu pasal kena bukak ari2. aku kan post ari2.

nizza : tq! on behalf ainal & akmal :)

ainal bin anuar said...

klong: klau bg hadiah, nk kene mintak dulu ke br nk bg, bengong!

alyyani said...

ainal : tah ape2 klong ko. saja cukup syarat je tu nak bg hadiah kunun!

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in