weekend yang malas

masuk minggu lepas, da 2 minggu kami tak keluar ke mana-mana. bukan tak nak keluar, cuma tak rajin nak keluar. semua malas. bangun malas, mandi malas, masak malas dan yg paling teruk sekali, nak makan pun malas. biasanya every weekend penuh dengan aktiviti. tapi disebabkan ke tidak rajinan mama nia, maka nia pun tak leh pegi mana2. papa nia ajak nia dgn mama pegi alamanda semalam sebab nak makan A&W tapi mama nia buat dek je sebab mama malas. hahahaha... nia pun mengamuk la bila tak dapat nak keluar. bila da penat mengamuk ini je la aktiviti nia.

mama saya malas, tapi saya rajin. saya da pandai pusing 360 darjah.

mama taknak bawak gi jalan, nia tido je la. malam da pakai cantik, rambut da tepacak pun mama tanak bawak nia gi jalan jugak.

nia sejuk sangat, dia masuk sendiri kat bawah tilam. adoi la budak ni. nasib la tak melecet kaki sebab begesel dengan carpet.

3 comments:

azyyati anuar said...

alamak nia...comelnyer...ni yg x sabar nk jumpe nia..aksi ape yg nia buat tu..

jgn x jadi balik kg pulak yer nia...

mujur mama nia..kencing berak x malas...klau malas..aku x tau ler...

nti..m.long bwk nia g jln2 ek...

fazilzura said...

Wahhh ... sonok nye dia pusing2, golek2 yekk..leps ni abis la 1 umah dia round2

alyyani said...

along : aku mmg pemalas. sume malas! hari malas sedunia...

zura : itu la kan, takut nak tunggu nia bole tawaf satu umah. takut telepas pandang.

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in