Tag 6 - facts about myself

HERE ARE THE RULES:

Share 7 facts about yourself on your blog
Tell 6 unspectacular quirks of yours
Tagged 7 people at the end of your post by leaving their names as well as link to their blogs Link the person who tagged you

Share 7 facts about yourself on your blog

  1. aku dilahirkan pada 7 september 1982 di hospital besar kuala Lumpur pada jam 5.57 am


  2. ada macam nia tak?

  3. aku merupakan anak kedua dari 6 beradik. Dengan seorang kakak, 3 adik lelaki dan seorang adik perempuan

  4. we love each other

  5. aku dilahirkan dia kuala Lumpur, bersekolah dan dibesarkan di selangor, keluarga berpindah ke perak pada 2000 dan sekarang menetap di seri kembangan (ade isu disini, kalau orang tanya aku, asal mane? Ape aku nak jawab ek? Hmmm…)

  6. hometown

  7. aku telah menamatkan zaman bujang pada 8 disember 2007 dengan muhamad ridzuan (kami sebaya) dan telah menjadi mama kepada rania ayesha pada 5 oktober 2008

  8. aku berkulit agak cerah, berambut hitam, anak mata pun berwarna hitam, bentuk muka yang bulat, memiliki hidung yang comel (sukati aku la nak perasan. Kalau tak puji diri sendiri, sape lagi nak puji), dengan ketinggian 165cm dan berat +/- 43kg (berat semasa) tak yah tunjuk la. refer gambar2 kat atas :)
  9. aku tamat sekolah rendah di convent kajang pada tahun 1994 dengan keputusan upsr tak bape nak cemerlang, tamat sekolah menengah di convent kajang jugak pada tahun 1999 dengan keputusan spm yang baik pada aku, tamat matrikulasi di kolej kurniawan cheras pada tahun 2001 dengan keputusan yang boleh melayakkan aku menyambung ijazah di ukm dan telah tamat pengajian pada 2005.
  10. pekerjaan pertama aku sebaik sahaja aku tamat pengajian iaitu pada 2 may 2005. sehingga hari ini, aku masih bekerja di tempat yang sama cuma pangkat dan gaji yang berbeza. (sebab tu aku tak beralih angin lagi)

Tell 6 unspectacular quirks of yours

  1. aku suka k***k hidung
  2. aku suka garu lutut sampai luka (especially masa tengah drive)
  3. aku suka begossip (tapi hanya bawa cite yang benar ek, kabar2 angin, tak main)
  4. kat ofis, aku terkenal dengan mencuri pen. Kalau pen yg aku pinjam sedap dipakai, aku akan amik terus (bad habit)
  5. aku suka beli makanan walaupun tau stok makanan banyak lagi. Tak kira ape, bila biskut ke roti ke, gula- gula ke yang bole dibuat kudap- kudapan
  6. aku kuat tidur. Masa lapang yang ada kalau takde aktiviti akan dipenuhi dengan tidur.

Tagged 7 people at the end of your post by leaving their names as well as link to their blogs1.

1. puan jue
2. puan wana
3. puan oya
4. puan lady zie
5. cik azzura
6.
7.

Link the person who tagged you

My sister Amalina
My friend fazilzuraakil

1 comments:

amalina binti anuar said...

complete sungguh la tag ko nie..
bgus2...

 

Copyright © Mrs. Simplicity | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in